O'Learys

gokväll gott folk! idag har dagen kännts super låång! antonie sjukis o vart en riktig mamma gris.. så frammot eftermiddan så sa ja t cristo att ja vill gå o ta en fika... sen ångra ja mig o tänkte ja stannar hemma... sen hamna ja en stund på fb o börja prata me johanna (jontes släkting) så d bestämde till slut att hopn o ja skulle ta en sväng t stan o sätta oss o bara va heheh hon har me två små pluttar hemma :) på vägen dit vart hon vääääldigt sugen på öl hahaha så vi hamna på O´learys så hon kunde få sin öl.. o ja tog min käraste cola haha d va väl 6 pers på hela ollan som satt typ o åt sin middag hehe ja mena d va ju inte direkt helg så d va suuuper lugnt o d kändes som vilket cafe som helst... till att kl helt plötsligt blev runt 21. o d börja välla in folk :S va fan hahaha inte konstigt d va ju för fan match .. så ja kan lova att inom tio minuter va d överfullt o ja kände hur man börja skrika t varandra istället för o prata ...o ja börja även känna hur mina ögon började kännas tunga så efter första halvlek så kunde johannas man komma o hämta oss... när ja kom hem låg alla o sov ehhe cristo hade somnat me antonie som va super lessen :( o jonte somna sen tidigt :)

nu e ja super trött o känner att sängen roppar mitt namn.. ska baaaaaaaaraaaaaa kolla lite facebook ahhaha min nya drog asg :P

gonatt på er alla hörs imorn kram


Kommentarer
Postat av: sophia

visa den här för cristo hahahah



http://www.expressen.se/levabo/1.1876734/bob-marleys-hem-i-bromma-till-salu

2010-02-10 @ 22:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0