lördag hela dagen!

nähä d blev varken en tripp t godisaffären lr t badet.. har bara varit slö o inte orkat ta mig nån stans.. fixa hela jontes rum på nerevåningen o packa upp allt som fanns,,, så d tog på krafterna kan ja lova... sen laga ja två olika maträtter då ja som e klantig som alltid glömmer köttfärsen i kylen så d behövdes lagas ... nu har ja o cristo precis kollat klart på två avsnitt av vampyr serien...ja jag sägert fyfan vikken serie! man blir ju kär sj ahhaha:))

jonte har äntligen börjat våga ta upp sina små råttor sj o busar o myser för fullt me dom.. sj blir ja totalt hyper nervös ..d tar vist ett tag o vänja sig vid dom små djuren!

nu väntar ja på att lilleman ska vakna o d gör han nog vikken sekund som helst då alla barn e utanför våra fönster o skriker o leker för fullt.... .. o jonte väntar på att ville ska höra av sig så dom kan umgås :)


oooh fy kvällen kommer bli så lång... hatar när man e själv.. o speciellt inte om man inte har vart utanför dörrn... funderar på om ja ska ta en snabb promenad t netto innan cristo drar o innan netto sj stänger... måste hinna fixa min dip ... har allt hemma utom dippåsen ..bra camilla!

nä måste sätta fart ..ja ni som läser min blogg.. lär väl hitta ett antal inlägg under kvällens gång ehhe kommer nog va rätt utråkad när barnen har somnat...

häääjrååå så läänge puss! o ha alla en mysig lördag me fest lr mys :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Till Världens Underbaraste Mullat<3

trevlig helg

2010-02-13 @ 21:35:41
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0