GoNatt :)

denna dagen har rullat på bra ..o ja e fortfarande vaken kors i taket ehehhe  oftast alltid ja avbryter allt me ett godnatt ahaha kan inte rå för d.

idag när jonte kom hem från skolan så tvätta vi hans hår fort o sen drog vi oss mot stan :) ja som tänkte unna mig lite fint fint men självklart för att man vill göra d så hittar man inget man vill ha :( men jonte klippte sig o blev hur fin som helst :) o d blev en tröja t antonie, skit snygga skor t jonte, svart skinn jacka t jonte , vantar som jonte själv valde , o ett par super söta lila gummistövlar till min urgulliga guddotter nicole :) sen en lite present t kusinens o kims lilla bebba me :) nu kan ja lova att man märker att man har en stor kille o inte en liten bebis längre herre guuuud va små kläderna e ..va fort d går ...nästan lite skrämmande va tiden sringer iväg... om ca 2 månader blir min plutt 1 år vart tog tiden vägen lixom :S avsluta alla fall stan me revbenspjäll o pomme :)))) som jonte valde ehhehe gott va d :)

imorn e d äntligen lördag !!!!!!!!!!!!!! vilket innebär mycket skoj!!! först t djuraffären me jonte o köpa hans råttor o bur o allt va han skulle ha till ... sen en sväng t babyproffsen me syrran o fixa me lite saker sen en sväng o sola... sen hem duscha ...tatuera sig :D (har bestämt mig för o bara fixa en gammal denna gång ..för mitt andra projekt kommer ta lång tid o d hinner ja inte denna gång :( o ja lova cristo o tagga ner lite hehehe så ja kan väl hoppa över denna gång ..men nästa gång kan ja lova att då jävlar blire en mäktig tatuering d e redan klart måste bara se till o få en skiss på den me :)


nä nu blire sängen ögonen blev helt plötsligt super tunga ..GODNATT hörs imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0