förbanade snö!

ja då va men äntligen hemma efter ca 30 min kämpande från bussen o hem som i vanliga fall tar ca 5min .... idioterna har plogat mellanhusen men inte där folk går o d har ju inte direkt slutat snöa under tiden java på stan...o ja kan ju säga som så att skulle d inte va för denna fotograf som stog på stan så skulle ja ALDRIG ge mig ut i detta väder me vagnen men men blev alla fallsuper  fina bilder på barnen!

nu e man hemma igen o mellan slaget funkar inte som ja vill då min kära son antonie tog sönder den igår..d går forti svängarna 

nu ska ja börja me lite käk..sen blire o hänga tvätt bläääääää

ha en trevlig lördag kväll får se om ja hinner o orkar skriva mer sen har lite o styra me :)
o ingen direkthjälpkan ja fåavcristodå han håller på o målar jontes rum där nere... passar på nu medans lilleman sover i vagnen..
kram på er alla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0