bebiiiis :)

idag kom som sagt min syster hit o vi tog en sväng t melissa för o kika på hennes lilla son Marcell som blev 3veckor idag,,, herre gud så liiiiten o så fiiiin! så mysigt när dom bara ligger o känner sig allmänt trygga i ens famn,,  kan ju lova att antonie såg ut som en jätte brevid lilla Marcell o så titta han på mig o sen på marcell o undra va d va för nått ja höll i hahahaha så söt o i mellan åt så skratta han o så titta han på mig ! jonte passa oxå på o mysa me lilla marcell o han va heeelt förtjust i han :) man blir så sugen på en liten när man ser dom ... men för min del så blire o vänta två år till.

just d jag har nu varit i kontakt me H&M då min bonus inte stämde riktigt...men vi kom fram till att d va bara en vanlig bonus inte min ÅRSBONUS tack o loooov hahaahhaha så min årsbonus kommer i augusti :) så får vackert nöja mig me 50 så länge men d e ju bättre än inget :)

sofia o andres har precis åkt hem.. gud känner mig riktigt hemsk ahah varken ja lr cristo pallar gå nero låsa så dom stackars fick gå ner själva men va fan d e ju min syster hon fixart :P fick även höra en riktigt vidrig detalj från andres för en stund sen... ooooh ryser bara ja tänker på d! han va på nerevåningen o kom upp o tala om vikken stooooooor spindel han hade hittat på kläderna som va där nere oooooooooooooooooh my god nu kommer ja ha panik varje gång o kolla på kläderna ett år innan ja rör dom..fyfan som ja o sofia snacka om innan kunde man inte fått en jävla fobi som ormar ,hajar, lr nått annat som inte tar sig in i ens hem var o varanan dag varför just spindlar som man ser hela tiden o överallt!  blääääääääääääääää!!!!

va ute tidigare me antonie o jonteo handla o vaaa skönt d va ute riktgit underbart o slippa va ute o frysa typ ihjäl. men hjälp va blaskigt d blev ..ska bli kul o se när minus graderna slår till igen o d blir is bana överallt då blire o ge sig sj utegångsförbud lr så kanske man kan ta o köpa sig ett par skridskor:P

nä nu blire sängen gonatt sverige:D

Kommentarer
Postat av: melissa

kul att du skrev en liten rad om mitt besök av er :) men min lilla prins blev bara 2 veckor... hahaha

2010-03-01 @ 00:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0