Lördag

hallååååå...

hamna här nu o e helt slut..vakna imorse o va genomförkyld igen ..typiskt o bara hinna va frisk iinte ens 2 veckor!

idag tog ja mig alla fall in t stan o träffa storasyster o shoppa lite julklappar så nu e d mesta avklarat bara lite små saker som vi får handla vid ett annat tillfälle!

på hemvägen hoppa ja av i hc o mötte upp cristo o hans pappa för o handla lite ..sen hem laga mat t alla o nu har ja bara varit hemma o mått päcka... kände en stund idagatt ja skulle vilja gå ut o hitta på nått medans cristo umgås me familjen o glor på film som ja inte e ett dugg intreserad av ahha men ja kände efter oja orkar verkligen inte göra ett skit.. ska bara va hemma o må bläää


just d nu e pressen ännu större än tidigare när d gäller körkort haha nu e d nog dags o börja tänka på d då vi fick hem våran fina bil.. hälp fattar inte varför ja e så rädd för o ta körkort :S men nått skrämmer mig stort alla fall... men nuhar vi alla fall en bil så nu finns d inget mero skylla på bara bita ihopp o möta rädslan!


nä nu ska ja försöka få min lilla knodd i säng sen glo på lite serier :D

ha en bra lördagkväll pööözz

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har inte heller körkort. Är för rädd. Det har aldrig lockat mig men visst är det skönt att nån i familjen har körkort, slippa vara beroende av andra. Hoppas du kan bortse från din rädsla :)

Kram

2010-12-05 @ 08:37:13
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0