JOBB!

jaaaaaaaaaaaaaa ÄNTLIGEN kan ja börja jobba så himla underbart som ja har längtat! börjar redan imorn :)) o för er som undrar så e d på stadiumlagret ..inte min typ avjobb men va fan d e ju ett jobb o just nu vill ja JOBBA IHJÄL MIG!

lite ångest bara över att behöva dra upp barnen starxtefter 5 på morronen :( cristo får lämna antonie t kvartöver 6 o ja får lämna jonte på frita t 6 . o dom kommer få gåända t kl 5 ..långa dagar för dom båda.. men man måste ju tyvärr idetta land jobba såna tider för o överleva! har gjort d förut så d e bara bita ihopp! o även hoppas på att intemagsjuka hälsar på d närmsta två veckorna ehehe

så ska ja ta o börja me min lista idag da :) för nu vet ja inte hur mycket tid o ork ja kommer ha me datan om man säger så hehe...



OM MIG :)

Mitt namn Camilla Joanna Henriksson Poblete.. är 27 år men ser tydligen ut som 17:P får ju visa legg på cigg o snus men värst va nog när ja skulle köpa lite lotter t min pappa triss bingo o sånt så frågar dom om legg hahaha fatta den visa legg på lotter när man e 27 år hahah är en blandning av svensk o chilenare.
Bor alla fall i Norrköping i ett mysigt tvåvåningsradhus nära skogen me mina underbara 2 barn o sambo.
Har varit mamma ledig o arbetslös en längre tid nu pga mycket slit o bök me dagis :( men nu äntligen ska ja komma ut i d normala livet igen tjäna mina egna pengar UNDERBART! som sagt när man e arbetslös så e dagarna rätt så enformiga ..lämnar barn på skola dagis kommer hem fixar me hemmet.. lagar mat tvättar ja ni vet allt d man gör när man e "hemmafru" ..men nu blire ändring på d ska ni se :P när ja får lite tid över så älskar ja o träffa mina vänner på en fika, en sväng på stan lr kansnke till o me en kväll/natt ute i dansvärlden :) som person e ja en lugn o sansad människa men me mycket tankar.. kan ha problem upp över mitt egna huvvud men ändå har ja en tendens av o hjälpa andra... har många många vänner som ja bryrmig om men bara några st somverkligen står mig nära..va mer...  älskar o dansa , allt ifrån clubb dans t salsa ..har dansat hela mitt liv ..gick även på dans skola som tonnåring ..älskar  o umgås me människor som får mig o skratta o må bra :)
va skriver man mer om sig själv hahaah...d här va svårare än va ja trodde men d kanske räcker så :)) ja d får räcka hehehe ...bjuder väl på en gammal ego bild eftersom inlägget handla om MOI :D



ha en bra dag.. nu ska ja njuta av datan  tills lilleman vaknar för då blire full rulle igen.

chipp chopp


Kommentarer
Postat av: Camilla

Stort grattis till jobbet! Vad roligt:o) Skönt att båda får jobb nu, hoppas att vi oxå kommer dit snart!

Kram C&K med Tilde

2010-12-07 @ 17:14:43
URL: http://foresttilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0