helgen

hallå hallå... uppträdandet på dagis gick super bra.. han sjöng o dansa o va så duktig ja blev helt chockad o bara stog o skratta me tårar i ögonen haahah sötnos!

i fredags blev d jobb igen..o när kl börja närma sig slutet av arbetsdagen så börja man äntligen längta t o få komma hem o bara va.. men så blev inte fallet..utan vi fick istället jobba över...typiskt... men kom hem till slut :)

o den kvällen kom äntligen mina o barnen t norrköping o vi umgicks o hade d mysigt :)) sofia kom oxå alltid lika mysigt!


i lördags va d julmiddag o fest me jobbet.. ja gick dock inte innan utan bestämde mig för o möta upp några ute istället.. så på förmiddan va ja en sväng på hc me mina tills hon skulle bege sig t barnens farfar..

när kvällen börja närma sig börja ja fixa mig o gick t en kompis som åxå skulle möta upp resten av folket..
väl ute va d väl lite sådär har ju haftroligare om man säger så.. men bäst av allt va att mina in i d sista kunde följa me  :D ja o mina gick dock ut tidigare för vi orka inte mer..men va ju tvugna o vänta in hon som skulle köra! så ute stog vi väl i ca 30 min o typ frös IHJÄÄÄÄL! träffa en hel del psycopater ute igår herre gud vikket folk d finns !!

idag har ja bara varit hemma ..har inte orkat gå utanför dörren , cristo gick upp o jobba imorse så ja va me barnen skönt att man va nykter mesta delan av kvällen slapp man o vakna me bakis ..  men däremot va ja hur trött som helst,.så idagsomna ja faktiskt när antonie sov o d behövdes kan ja lova.

ikväll blire o sova tidigt upp imorn o jobba tidigt .

ha en bra kväll o hoppas ni haft en bra helg

pöözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0