uppdatering :))

ja som ni märker har ja inte haft tid o skriva i min blogg har varit en hektiskt helg ahah ;)

i fredags va ja en sväng på marknaden då d va augustifestival.. så fredags eftermiddag begav ja mig iväg t stan me jonathan o lite vänner gick en sväng på marknaden shoppa lite :) blev ett mega stort bling bling smycket t jonte som han valde själv ahah en bobban tröja som vanligt t cristo :) en stoooor stoooor häst balong t antonie som han dessutom blev livrädd för morronen därpå när han såg den haah så söt..han undra verkligen va d va , men nu springer han o leker för fullt me den tänk att en balong kunde va så rolig :D blev en liten väska t mig själv o en massa små plock t jonte ..o på allt d så åkte vi massa karuseller o ja trodde på allvar att ja skulle spy ett tag ! vi kom inte hem förns kl ca 22 på kvällen så den dagen bara flög förbi!

lördag morron börja me stress då vi va ett stort gäng tjejer som skulle åka o överaska syster sofia som fyller år nu den 27 men då kommer hon va här.. så vi åkte upp o överaska henne o tro mig hon blev ÖVERASKAD! hennes min när hon såg oss..inte ens ett leende så chockad va hon hahaha hon bara stog där o verkligen inte fatta nånting om va som hände ahhaha d va så kul o äntligen själv kunna överaska henne ..hon kom ju o överaska mig på min dag vilket va super uppskattat! alla fall så när vi mött upp henne så blev d o åka o handla mat.. hem o börja fixa oss för o göra sthlm stan osäker ;) fyfan va kul vi hade alla skratta o va glada inga disskutioner om nått tråkigt bara glad energi från ALLA!!!!!  själv hade ja rätt ont i magen över att för första gången lämna antonie så lång tid o dessutom för o åka t en annan stad ..visserligen skulle d gå fort o åka hem om d skulle behövas men han va hemma me sin pappa o d hade gått super bra :) så denna resa va värt allt verkligen :) jonte hade gått en sväng på marknaden o shoppat ännu mer saker på lördagen me min mamma haha min son e verkligen shoppgalen ! alla fall tbaka t sthlms upplevelsen :P på kvällen när alla va klara så börja festen :) o d plinga o plinga på dörren ..o vid halv elva begav vi oss mot stan ..resan dit va lika rolig som hemma festen ..skratta o hade döö roligt på tunnelbanan ..o väl framme på klubben stog vi på listan men dom hade bytt ägare lr nått men vi kom in alla fall o hälften fick komma in gratis o dom andra fick betala så d splitta vi när vi väl hade kommit in ! alla handla dricka o d började skålas o dansa ..musiken va väl inte den bästa då d bara va en massa dunka dunka musik ..ja klarar lite grann men sen blir man ju hel sne av allt dunk..så efter många drinkar o mycket dunka dans så drog vi vidare till en annan klubb ..där kom vi oxå in gratis :) bara d att d stället va ÖVERFULLT gick ju inte röra sig utan att man va tvungen o knuffa sig fram.. o där börja trött heten smyga sig på hos mig alla fall ..så ja o en kompis slog oss vackert ner o vilade fötterna haha :P men en sak säger ja bara fy fan vikka äckel päckel d finns asså på riktigt såna slisk människor som bara står o typ verkligen klär av en me blicken blääääääää!!!!!!!! så till slut gick några av oss tjejer ut o vänta ut tiden ..o ni kan ju gissa va som hände när d stängde haha MAAAAAAT! gick vidare till mc donalds o svulla sönder oss.. o sen t tunnelbanan ..tror vi va hemma vid halv fem lr nått ..hade inte riktigt koll på kl då ja typ halvsov hela vägen hem! tror ja däcka först av alla när vi kom hem..o vakna nästan sist av alla me ahah o fick även höra att undra när camilla sov så här länge senast haha aa d fråga ja mig själv me men skönt va d..skulle kunnat sova ännu mer men hade ju saker o göra! så när alla va duschade o klara så åkte vi in t stan där vi mötte upp andres som vi hade slängt ut ahah drog o käka god mat.. men innan d gick ja t apoteket o köpte åksjukstabletter t vägen hem.. o ja tar ut lite pengar oxå så ja kunde ha under resan ..bara d att ja mitt klant sitter o äter tar upp tabletterna o sedan lägger ner dom i väskan.. rullar ihopp påsen o slänger den på brickan o när vi e klara så drar vi mot t centralen .. o när ja e inne på pressbyrån o ska betala så e plånboken TOM!!!!! ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
fyfan va ja e klantig ibland ja kasta mina pengar!!!! fatta att ja kasta 300 kr tror ni ja kunde släppa d sen lr INTE!!!! pengarna låg ju kvar i påsen ooooh ibland e man verkligen inte vaken i skallen asså! men som sagt resan va värt varenda krona kastat lr inte hahah ;)

slänger in lite bilder från festen :) men väntar fortfarande på fler roliga bilder så nu blire bara några st :)






































ja d får räcka me dom bilderna så länge :)))


tågresan hem gick skit snabbt spela skitgubben 2 gg o yasty 3 ggn sen va vi helt plötsligt hemma skööönt! mamma va snäll o hämta upp oss ..o tror d ja va glad när ja såg min skruttungar lr ÖVERLYCKLIG ! men när ja skulle krama antonie kände ja hur varm han va så han hade hög feber :( o hade även imorse .. hoppas d e bättre imorn så han kan gå klart sin inskolning på dagis! för snart börjar ja ju jobba !

idag börja även min stora grabb i 4an helt sjukt jonathan har redan börjat i mellanstadiet så sjukt fort tiden har gått.. ja o cristo börja me prata om d idag då vi igår varit t samman i 4 år o 8 månader.. sjukt! bara 4 månader så har vi varit ett par i 5 år ! tiden går snabbt när man har roligt ;)

nä nu ska ja faktiskt ta o slappa lite sen blire en kvällspinne me min gift vän o så e d GONATT kl ringer imorn kl 7 :(

vill även passa på o tacka alla fina vänner som dela den sjukt roliga lördagen me mig o alla oss :) ni e bäst !!

nä nu fåre räcka haha ha en fin kväll för er som orka läsa er igenom d hela snurriga inlägget ;)

chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0