snart fredag!

nu e d bara några timmar kvar tills d blir fredag o då e ja ledig :)) sjukt va man uppskattar o umgås me sin familj när man bara har en ledig dag i veckan lr en helg ledig ..har verkligen ingen lust o göra nått annat än o bara vaaaaaa!!!! o umgås me mina käraste :)) får passa på imorn för i helgen jobbar ja :( men ska faktiskt en snabbis t jontes farmor imorn då jontes faster e här o hälsar på från sthlm o ville träffa oss :) men d får bli ett kort besök för sen vill ja va hemma o inte göra ett skit rent ut sagt :) men planerna brukar ju aldrig bli som man vill hahah d märks imorn :)

idag efter jobbet va ja en sväng o träffa en kompis på stan hjälpte henne o leta bikini då hon ska utomlands imorn .. sen blev d en fika oxå  medans ja vänta in att cristo skulle komma o lämna av barnen t mig då han själv skulle på stan me en vän . jonte hade inhandlat lite nya warhammer o färg för hans pengar o även lego modeller o flygplansmodeller som han kunde måla osv .. nu har han o göra minst en månad till hahaha ;) en riktig pyssel/plock kille har ja!

väl hemma igen så blev d o fixa lite mellis t barnen sen ut o leka av oss lite.. fick även lite besök en stund vilket va riktigt trevligt trotts att ja typ sprang mig svettig då ja som sagt har en grabb som e super vild i mellan åt o sitter inte stilla i första taget! ..

blev även en snabbis t mimmis o inhandla lite giftpinnar...  då cristo glömde legg när han handla o får ju inte handla d nån stans haha.. men förra veckan innan jobb hoppa ja faktiskt av i pressbyrån o skulle handla cigg o dom frågar efter lägg hahaha ja blev så full i skratt då min vän jobba o stog i kassan brevid o va lika full i skratt hon ahhaha men får väl ta d som en komplemang :) okej om dom frågar om legg på systemet , men hallå 17 år på riktigt ahhahahahahha men hellre har ja babyface en o se ut som en sliten kärring när man e 27 ;) haha men 17 tycker ja va o ta i ;)


nä nu ska ja faktiskt njuta av lugnet antonie har sovit ett bra tag nu o jonte ligger me , cristo köpte dip o morötter t mig som ja ska trycka i mig va länge sen ..mmuuuuuummms!

njut av kvällen ni me chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0