dagis

befinner mig just nu på dagis o d går ju hur bra som helst :) dom gick precis ut o ja fick vara kvar inne o d va inga problem alls för o va ute o springa e d bästa antonie vet! så har suttit o kikat lite på han i fönstret :) men nu satte ja mig här en liten stund ..blir lite långtråkigt o bara sitta o titta ..o några batterier i mobilen har ja knappt heller :(  tack för internet hehe ;)

vet inte va mer ja ska skriva haha skrev ju allt igår som händer idag .. nu hade ja bara lite tid här på dagiset ..men ska ringa ett samtal nu o dricka mitt goda te i höst vädret.. 10grader e d idag fatta 10 grader helt sjukt! men dom prata förut om att d ska komma in nån spanien värme hit.. men den värmen tror ja på när ja ser den ;) men hoppas kan man ju alltid göra!

nä hä nu ska ja ringa o titta på min underbara duktiga lilla kille :))

ha en bra dag alla !

chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0