1augusti!

hjälp vad tiden springer iväg ... redan augusti ..hela sommaren har gått så snabbt!

så idag 1 augusti fyller min systerson 3 år så grattist världens goaste John :))

en bild från kalaset när han öppnar sin stora egna eltraktor :) tror ni han va lycklig lr :)


idagkom även min pappa+familj hem från spanien o kom förbi på lite grillning syster +familj va oxå här o åt :) så d blev en mysig dag :) en underbar helg :)) me kalas o familjmys :)

tänkte ladda upp lite bilder från kalaset men har bara fått från min mamma så ni får nöjja er me d :) kommer ladda upp fler bilder när syrran skickar ..hon tog sååå många FINA bilder verkligen lr hon haha mer han hennes man :)



Jonte fick sitt ds dock blev d fel ds men va o bytte på stan idag t d rätta :)

jonathan öppnar d bästa paketet av dom alla sitt efterlängtade ps3

antonie vill låna johns ja e 3 år bok den va jätte rolig men john tyckte inte d va lika kul när antonie skulle låna hans paket hihi


jontes special beställda "tårta" ahah ungen ÄLSKAR mormors kladdkaka!



jonathans stuckna finger av getingen :(


jonathan försöker se lite glad ut trotts hans onda finger som förstörde hans kalas :(


godisträdet haha john blev helt ifrån sig när vi tuta i han att d växta godispåsar på träden ahhaha så söööt


den gravida kossan ville me va me på bild :)


söta tilde o antonie busar på trappan :)


billy o bernardo försöker grilla korv :)



gänget sammlade under fikat :)




antonie ger tilde en hejdåkram när hon skulle åka hem :)


andres sofia o en glad jonathan (innan han blev stucken)


ja jenny sofia posar


ja o mina underbara syskon



ja där fick ni lite bilder väntar dock på jennys bilder oooh villha dom nu ..dom e verkligen super fina :) får allt vänta . tyvärr e ju inte jonathan me på så många me tanke på att han till slut somna efter sticket o sov sig igenom hela sitt kalas stackars min plutt!


imorn blire jobba hela dagen :( önska man kunde va hemma..man blir så bekväm så fort man bara får en ledig dag ...tar emot o gå o jobba kan ja lova.. hade hellre vart hemma o umgåtts me mina barn, men på torsdag e ja ledig igen :)

just d igår såg ja ÄNTLIGEN på sex & the city 2 fyfan vikken besvikelse ... den va helt okej men hade förväntat mig mer.. så ja e glad att ja aldrig betala för o se den på bio .

nä nu blire sängen ögonen e lite små tunga känner ja .

gonatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0