torsdag

Music!






Idag va en seg dag o vakna till .. sj gick ja o la mig kl ca 00. o lilleman vakna kl 01. o va vaken i ca 1 1/2 timma så till slut blev d o göra välling, o kl 7  vakna han o ja kände att ja inte fick upp ögonen så cristo gick upp o så sov ja en timma till skönt.. när ja gick upp gick cristoo la sig en stund.. snart ska han i väg o jobba så nu passar han på o umgås me lilleman o avlastar mig lite :) för sen blire full rulle..

idag baka jessie o ja blåbärs/hallon muffins , en stor mjuk blåbärskaka , o så kockos bollar fast me fruktströssel på dom blev jätte goda :D  kom ju lite imellan som vanligt dom andra ggn vi skulle baka hahaha

snartblire o laga lite käk antonie kommer nog somna vilken sekund som helst han e sjukt trött men vägrar o ge upp o somna in barn e roliga dom. orka kämpa emotnär man e super trött som han e just nu! herre gud han låg nyss på hårt golv o bara låg där hahahha stackars liten!

nu ser ja även att han har däckat hos jessie äntligen!

vart även idag erbjuden massage av underbara syster hallå JA TACK! så d ska vi försöka o klämma in me :)

idag kommer min andra syster sofia t norrköping me hennes kille, även mina o gullungarna kommer t norrköping o imorn kommer pappa syster maia-jose o cynthia hit för o fira lilleman tack underbara ni :)
(mina glöm inte att du e skyldig mig en pizza för d e ja även värd :P)

idag har ja även packat jontes resväska fattas bara två st shorts som ska i men dom hänger på tork, o så laddare t DVD o NDS ..ooh vill me åka :(

gud imorn fyller lilleman 1 år herre gud va tiden går snabbt.. han e inte en lite bebis längre springer omkring o ska klättra i hinkar o allt va han hittar på så söt kan inte fatta att d e snart 1 helt år sen ja födde han ..
idag prata ja även me dagis om att han ska få klämmas in på nån avdelning då ja måste ut i jobbvärlden igen men tidigae än väntat... hon skulle ringa t baka men har inte ringt än..antar att hon glömde mig så ringer hon inte upp idag blire o ringa henne imorn. HÅLL TUMMARNA!

nä nu ska ja be jessie o lägga ner lilleman o ägna sig åt mina axlar o rygg! sen blire käk :) TACCOS PÅ MENYN IDAG  d va läänge sen !



chipp chopp så länge

Kommentarer
Postat av: mina

haha nae du ska få din pizza får ta de på lördag haha men glöm inte min pannkakstårta då :P



ja gud imån e han 1 år :D sötaste lilla antonie !!

2010-04-08 @ 22:26:22
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0