torsdag

börjar detta inlägg me en låt med världens bästa artist ! den mest mäktigaste rösten jag hört! bara älskar hans låtar!!!!





idag gick d super bra på dagiset... han lekte på o roade sig me alla leksaker som fanns ..men han höll koll på mig d märktes nästan som om han kände på sig att ja kommer lämna han.. skulle ju dock inte göra d idag men sen vart efter..vi stanna på dagiset i lite mer än en timma.. sen rå däcka han i vagnen på väg hem han va sååå himla trött! nått annat som ja kom på idag e att  d e nu bestämt JA SKA T SKANSEN I SOMMAR O FÅ BORT MIN JÄKLA FOBI FÖR SPINDLAR! måste verkligen! idag när d va samling på dagiset me barnen så ser ja att d kommer en spindel bakom mig o ja får panik o hasar mig från ena sidan av ringen till andra i ren panik o barnen o personalen titta på mig o undra va ja styrde me.. så ja fick ju vackert förklara att d va en spindel ..när dom såg spindeln så mena dom på att den där va ju super liten men i mig kröp d i hela kroppen o ja viste inte vart ja skulle ta vägen.. kände hur tårarna höll på o komma o hur varm ja blev i kroppen men kämpa på för o va stark inför alla småttingar hahaha herre gud ! dom döda den åt mig alla fall till slut som tur va!  så här kan d inte få fortsätta måste göra nått åt detta nu om ja ska överleva sommaren i detta hus o denna gård vi har... vi snackar inte små spindlar nu utan mega  spindlar oooh fyy vill inte skriva om d mer har gås hud på kroppen ..nog om detta.

efter dagiset gick ja förbi jontes släkting johanna o tog en kopp te o bara satt i solen o prata en massa! så skönt d va ute..passa på o njöt av solen medans antonie låg i skuggan i vagnen o sov skönt! när han vakna blev d hem direkt o ge han mat.

nu har han somnat igen o ja väntar in att kl ska bli 5 för o ge lillen mat sen iväg t hc för o posta paket o möta upp cristo för idag ska vi äckla oss me Mc donalds mat!


ooooh just d prata me jonte innan på msn såå kuuuul börja gråta lite har ju inte sett han sen i lördags o inte hört hans röst o d känns kan ja lova.. men d enda han skrev va hej mamma d e jonathan o att han sakna mig sen stack han igen o ja fick fortsätta konversationen me timmie.. ooooh ja saknar han så mycket ...vill att d ska bli söndag nu så ja får pussa o krama ihjäl han!



nä nu blire o fica innan lillen vaknar

chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0