talang

kom hem från mamma o billy för ett bra tag sen ..ja o jonte åkte bil medans cristo tog en promenix me antonie hem...  lilleman somna i vagnen men vakna självklart närhan kom hem :( så nu e han super grinig e jätte täppt o näsan bararinner o d hörs nästan som att d börjar sättasig i bröstet på han :(så ja slänger in ett inläggsen blire sängen me han o för mig me ..kan bara tänka mig hur denna natt kommer se ut! när ja kom hem så slog ja på tv o såg att talang hade börjat ... ja säger bara FREDDY AMIGO hjälp vikken man ! där satt folk o håna honom för sitt språk o hans svar.. men när han väl börja sjunga blev alla helt sålda! jurryn o publiken stog upp o han grät av lycka! idioter säger ja som har mage o garva åt nån bara för d första dom ser utåt blir så arg på folk verkligen ge dom en chans innan ni börjar döma lixom! själv tror ja han tar hem hela skiten!

imorn blire storstädning... behövs känns d som.. d e sand på hela hallen där nere man drar ju in en hel del me vagnen när d e sånt väder ute .. plus att cristo tala om för mig att han dödat 2 st spindlar där nere men han har inte velat tala om d för mig då han vet hur ja blir... funderar starkt på o gå me i den där saken på skansen i sthlm me min syster ...man ska tydligen vinna över sin fobi o inom några min ska man tydligen kunna hålla i en spindel.. vet inte riktigt om d går så snabbt... men ett försök skadar ju inte.. ja skulle faktiskt göra vad som helst för o slippa må så här vad gäller spindlar då man bor i ett radhus nära skog me mycket spindlar.. plus att dessa radhus e kända sedan många år t baka för deras vatten o fukt spindlar ooooh ryser bara ja skriver om d fyfan va läskit!

nä nu roppar sängen mitt namn verkligen e så trött o lilleman me men han vägrar o sova.. tror nog d blir bättre om ja lägger mig me han !

så gonatt gott folk... o en sak till grillningen va super god... maten satt perfekt åt så man mådde illa efteråt.. men ja längtar redan till nästa gång :)

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0