sprutor!

Hej hej...morronen börja inte alls bra för lilleman stackars liten ..han va så trött o ville somna om imorse men va ju tvungen o va på bvc kl 9 för o ta hans två sprutor.. denna gång va hon själv så d blev o ta en i taget.. första sprutan gick okej han grät till men blev tyst så fort han fick nappen.. andra däremot fick mig själv o nästan börja gråta..gud va lessen han blev.. men den andra sprutan gör tydligen ont säger dom.. så andra ggn va d lite svårare o trösta kan ja lova. nu e d bara 3 sprutor kvar.. tbc som han ska ta nästa månad o så 1 1/2 års sprutan , o sen 4 lr 5 års sprutan..skönt när d e klart sen.. men nu e dom värsta klara alla fall!

efter sprutorna ville han åter igen somna men höll han vaken på vägen då vi skulle t dagiset o va där en timma idag oxå.. men väl där inne så gick d jätte bra han lekte på o åt frukt me dom andra barnen.

så fort vi kom hem så somna han i mina armar. så nu ligger han o sover o hoppas han sover alla fall 2 timmar så han inte sover sen i eftermiddag!

skulle t stan idag men tror ja avaktar lite då antonie kan få feber o ont i benen .. han har ju reagerat på alla tidigare doser..o bvc förklara att hans kropp e bekant me detta vaccin nu så nu kan kroppen reagera mycket snabbare me feber o smärta.. så får vänta lite o se om d ens blir stan.

annars tar ja en sväng imorn förmiddag så får antonie va hemma me cristo.. måste ju shoppa nått snyggt t mig då ja ska ut imron :S haha hjälp va år o dar sen har ju till o me glömt hur man dansar :P ahhaha ja ja men me ett glas rött vin så kommer ja nog igång lite får vi hoppas :)

nä nu ska ja läsa lite sen blire o kolla serier medans lillen sover.. har redan hunnit plocka undan lite så nu blire degtid för min del!

ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars lille Antonie, hoppas han slipper värk och feber. Vad roligt att du ska ut och svänga dina lurviga. Själv har jag inte satt min fot ute på sex år. Vet inte hur man gör längre haha. Har ingen koll. Men ha det så jätteroligt ute :)

2010-04-16 @ 13:23:20
Postat av: Agge

Tja!

Stackars Antonie.. Charlie hade ögoninflammation och öroninflammation och själv sitter jag på jobbet! Kul! Man känner sig som en supermorsa verkligen! Hoppas du kommer ut imorgon! Det kommer du nog tycka är kul! Märker att du oxå börjar bli gammal ;). Rödvin! Hahaha! Unga dagar drack man öl eller cider eller ännu bättre alkoläsk. Sen gick man över till vitt vin och kanske några drinkar eller grogg. Nu: Rötjut! Njutbart en onsdag mitt i veckan oxå kan jag lova! Man vet att man är gammal när man ensam en fredagkväll dricker rödvin och kollar på Så ska det låta! hahaha! Hoppas han piggnar på sig lillprinsen och att du kommer ut. Takterna sitter nog i! Kram kram

2010-04-17 @ 01:49:39
Postat av: Agge

Jonathan kommer nog hem i tid ska du se. Hörde de skulle börja flyga imorgon!

2010-04-17 @ 01:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0