SOOOOL!

Halloj har precis kommit hem från en jobbig promenix t hc hade vist lite för mycket kläder på mig så när ja väl kom hem höll ja på o smälta bort! såsköööönt d e ute verkligen!

fick sms av syster sofia att dom e på väg t nån djurpark i spanien där d finns späckhuggare o sånt så roligt jonte kommer nog älska d! önskaratt ja kunde va me o uppleva d me han :( fick även mess av mamma igår att han längta hem lite ..klart han vill hem hans mamma e ju här hemma :P men han va inte lessen som tur va!


idag va ja även i kontakt me ett dagis som ja förmodligen ska börja på :) ska hälsa på redan imorn så kul! o bäst av allt e att dagiset ligger precis brevid min mormor o morfars hus! så då kan man svänga in hos domlite oftare :) på lunch osv :))

lilleman o ja sov både igår o idag i två timmar helt sjukt att ja kunde somna om men kroppen säger väl ifrån o låter mig sova :) nått måste ju säga ifrån när ja inte själv gör d! så skönt o få vila ut!


nä nu en dusch sen kommer azra o hennes lilla knodd förbi en sväng  :)

vill även passa påo gratta min mamma o billy som äntligen har gått o gift sig :)


ha en fin dag pööözar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Var det till Teneriffa dom skulle? När vi var där så var vi i Loro Parque, en djurpark med späckhuggare. Det var så häftigt. Vi blev precis genom blöta eftersom dom skvätte massa vatten på publiken. Det var ju inte som delfinariet kan jag säga, där är man ju glad om man får en droppe på sig. Men i Loro Parque så är det typ 20 liter vatten som man får på sig haha. Tindra blev jätteledsen och jag kunde inte sluta skratta haha. Är säker på att han har superkul där, finns massa att titta på :)

2010-04-13 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0