krupp!

ja hopp.... d blev hela 2 timmars sömn denna natt! sitter just nu i soffan me lilleman som sover brevid mig.. vågar inget annat just nu.. har vart uppe me han sedan kl 2 då ja vakna av hans otäcka krupp hosta! har även hunnit me o stå ute på altan me han ..men han låter inte bra så ja vågar inte somna om..så d fick bli o sätta sig i datan en sväng för o inte somna... men ögonen går i kors verkligen o ja skulle göra va som helst för o få sova! hamna på facebook oxå där ja stötte på min vän Harri (lady :P) hahah där sitter den lille dummerjönson o kallar mig dummerjönson fast han kan sova lixom ...ghaaaa blir lite smått gäälen att alla som får o kan sova inte vill sova..va e d för fel på er :P  en sak till vad gäller lady harri "the king of malmö" som han så vackert kallar sig ahhaha så e han singel o vill hitta sig en fru :D så alla som e intreserade hojta till så fixar vi detta :=D bilder finns på fb :P ahahaha

nä nu låter d som att ja ska ta ut lilleman på lite luftigen o ringa 1177 o se va dom säger..då d inte ger me sig... hatar detta..minns hur många ggn ja fick sitta ute me jonathan på balkongen när han va liten o även åka upp t akuten me han då han blev så här dålig... stackars mina små finisar :(

hopp ses kanske snart igen da ..får ja inte sova så måste ja underhålla mig me nånting blir nog o slå på lite serier som ja tankat hem :)

till alla som e uppe gå o sooov liteför mig :)

Kommentarer
Postat av: Harri (king of malmoe)

Har det hört av sig några singeltjejer???

Hahaha....:=)

2010-04-04 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0