"kalas"

idag va d som sagt två olika kalas ett för min del o ett för jontes del. Men d blev inte mycket till kalas kan ja lova... vi åker o lämnar av jonte på busfabriken där hans kompis hade kalaset.. åker sedan o fixar me blommor o sånt ..sen t min kusins kalas.. hinner komma in ge henne paket måla mina naglar o sedan plocka fika typ ja hinner allt som allt ta en tugga av min äpplekaka o så ringer min mobil o jonte har fått astma anfall o har inte sin astma medecin med sig.. kan denna helg bli värre för min del.. så på me ett par foffatofflor som ja hitta i stl 35 ahha o i bilen me stora syster o åker dit .. han e mycket lugnare men kan knappast gå för d krampar i magen o på vägenut t bilen börjar tårarna rinna på han o väl i bilen så krampar hansom bara den o skrikero gråter ..o ja tyckte så synd om han finns ju lixom inte mycket man kan hjälpa han me.. merän att massera han o försöka hålla han så lugn som möjligt... vi bestämmer oss för att åka hem direkt så jenny släpper av oss utanför ...när vi kommer in så börjar d lugna ner sig o han lägger sig o vilar enstund o efter nån timma va d som om han ej vartdålig alls.. skumt :S

en bild på g till kalaset! ;)


nu ligger mina två söner o sover o har gjort ett bra tag cristo o hans mamma o bröder kollar på tråk film igen så ja snodde åter igen datan o satte mig här.. har inte hunnit me datan nått idag så nu e d sköööönt o skriva lite :) som ja skrev så kollar dom på film o bestämde sig alltså för o stanna till imorn :) o även min syster jessie kommer då ...fick ett samtal från pappa idag som berätta att han som hon ska åka me åker imorn istället .. så imorn kommer hon:))))))


idag innan "kalasen" så gick vi ut på en lååång promenad i solen hjälp va skönt d va ute!

tog en promenixäven t hc för o köpa lite engångrill o kött... har ju inte hunnit köpa oss nån grill än men d blev super gott! när vi kom hem blev d då grillning på gården o grabbarna satt utan tröja (d va hela 26 grader varmt på våran gård.. rena sommarvärmen o d drog inget) o så får man veta att imorn ska d SNÖA :S ja dööööööööööööööööööör!!!!!!



vahar mer hänt idag da????? jo antonie fick oxå va ute på gården o fick prova o gå för första gången ute me skor(dock me lite mer kläder på sig då han inte e bra än plus att han inte e lika stora o hans kropp inte fungerar som våra än alla fall.. han ville gärna ta av sig skorna i början men efter ett tag kom han på att d faktiskt gick o gå i dom.. men han ville gång på gång sätta sig o krypa iväg d gick ju snabbare heheh stoppa ALLT han hitta i munnen gjorde han me.. han e verkligen totalt tvärt imot va jonte va som liten... jonte stoppa INGET  i munnen utan tog upp allt han såg o kom o gav t mig ahhaha


















nä nu ska ja faktiskt ladda ner lite musik som jonte beställde till sin mp3 :)

ha en härlig natt på er pööööözzzar

Kommentarer
Postat av: Mamma till världens underbaraste mulatt <3

fina bilder

2010-04-05 @ 04:27:21
URL: http://891213.blogspot.com
Postat av: sophia

ohhhhhhhhhhhh sötnos.. hoppas de gick bra o gå i nya skorna :D faaaaaaaaaaan skit väder o skit snö asså... tur att man åker snart ;) hahaha blev jonte glad för mp3n??

2010-04-05 @ 14:15:30
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0