hemkommen från sjukan!

hej hej... ja vi fick sova i ca en timma ..ja gick o la mig me antonie kl kvart i 5 o starxt innan 6 vakna han o hade så svårt o andas o han fick nästan lite panik själv.. så ja ringde upp t 1177 igen o sa att nu måste han ha hjälp! hon sa till mig o börja me o kasta på han kläder o ut me han o gå i vagnen så han skulle orka me läkarbesök.. o skulle d släppa så va d krupp o blev d inte bättre så e d astma varning ... va ute o gick me han redan kl 6 imorse ..otäckt kan ja lova men kunde ju inte be cristo o följa me då jonte va kvar hemma vid kl 7 va ja hemma igen o 1177 ringde upp mig för en tid för hjälp t andning..kl 9 fick vi komma.. tack t stora syster som åkte me mig dit o höll mig sällskap där inne... han fick andas in adrenalin men fick lite hjärtklappning så han fick bara en omgång o vi kan komma o behöva åka upp me han igen ..men då blire direkt t barnkliniken!

nu e vi hemma o antonie sover äntligen lungt stackars min lillaplutt! så otäckt när d blir så här... när ja o jenny kom upp t jouren så va han vitgrön i hela ansiktet då blir man rädd... men nu kan han andas ordentligt alla fall ..ska t hc o hämta ut hans medecin som ska hjälpa han lite !


nu blire snabb städning för nån stortsädning hoppar ja idag kan ja lova! fy va trött ja e o har super huvudvärk! men ja o cristo ska plocka lite alla fall ..fick nyss samtal om att hans familj kommer idag till imorn.. så nu ska ja passa på innan lilleman vaknar ..för när han e vaken vill ja bara ta hand om honom o inget annat!

ha en fin dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0