frågor o svar

hitta denna på min systers blogg så ja snor den innan d blir camilla o serie tid :P

TIO JAG

1. heter: Camilla
2. ålder: 26 änsålänge :P
3. bor: Norrköping
4. längd: 1.67 lr INTE d va min syster svart ahahhaahah men min e 1,58
5. har en bästavän: shoobist
6. parfym: allt som luktar gott
7. har på mig: mjukisar + en tröja
8. har kompisar av det andra könet: juuu
9. ska nu: rota fb sen glo serier
10. har bra självförtroende: hahah nääää

ÅTTA HAR

1. har en sjukdom: mmm tyvärr
2. har många kompisar: man kan aldrig ha för många!
3. har haft självmordstankar: nån gång i tonåren
4. har vart kär i en som inte känt samma sak: d har vi nog alla vart nån gång i livet.
5. har en kompis nu sedan barndomen: yes
6. har duschat idag: aa och badat bääästa
7. har vart full: a lääge sen
8. har skilda föräldrar: jupps

ÅTTA ÖVRIGT
1. vart utomlands: japps
2. vart var du utomlans sist: Bulgarien
3. vem berättar du allt för: Cristo
4. vem litar du på mest: Cristo
5. senaste inköp: Fläskfile ahhahaha
6. ljuger om vart du är till dina föräldrar: åter tibaka t tonåren hahaha
7. tycker om någon just nu: jaaaaa
8. har åkt skidor: har försökt i typ 3 min, gick sämst! (sparade syrrans svar , då vi e på samma nivå vad gäller skidor)

SJU SENASTE
1. du pratade med: Cristo
2. du pratade i telefon me: Mina
3. smsa med: Maribel
4. du kramade: Jonathan
5. du pussade: Cristo
6. du msnade med: Syster Maria-jose
7. du sov bredvid: Antonie

FEM ANTINGEN ELLER
chips eller godis? BÅDA
bästa vän eller många kompisar?: bästa vän , men e inget fel o ha fler vänner :)
strul eller förhållande?: förhållande !
jeans eller shorts?: sommaren- shorts, annars jeans
svart eller gult? svart helt klart! förr kallades ja svarte madam hahahaahh ;)




chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0