:(

E super trött just nu o känner mig allmänt depp.. såg på nyheterna innan att arlanda har ställt in sina inkommande o utgående flyg under hela helgen, sen fick ja även ettsamtal av en vän som jobbar på en flygplats o hon informera mig om att d garanterat kommer va stängt till minst måndag.... herre gud ja vill ha hem min son ..ja som hade börjat räkna dagarna o nu känns d bara piss.. vist d e väl roligt för dom o få stanna lite extra i värmen ..men för min del e d skit..vill ju ha hem jonathan :( messa me mamma o billy nyss o dom skulle själva få besked imorn så hoppas nått hinner ändras .

imorn blire nog ingen utgång heller... lr d e inte 100 % säkert än.. då d e lite sjukdommar ivägen.. får se hur min vän mår imorn.. känner ändå inte för o gå nu.. men kanske e bra o komma på andra tankar o gå ut o roa mig... hehe d va ju ett tag sen ...

nä nu ska ja glo lite data sen blire sängen.. får se hur natten blir Antonei åkte ju på feber nu på eftermiddan men d e ju av hans sprutor så hoppas han e bättre imorn.

gonatt!

Kommentarer
Postat av: mina

va jobbit :( hoppas de förändras! Kram

2010-04-16 @ 23:58:51
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0