bvc

börjar detta inlägg me en bild på Jonathan som ja saknar nått otroligt! konstigt o gå upp på morronen o veta att han e i ett annat land...



idag skulle bli en tvätt dag tänkte ja men planerna ändrades snabbt när ja kom på att Antonie fått en massa skojjiga presentkort :) så passa ja även på o sa hej då till guddotter nicole o mina o kevin :) hitta massa fina sommar kläder till han hur gullit som helst :)

när ja va klar på stan så tog ja bussen mot navesta då antonie skulle på 1års kontroll idag o läkarebesök va d me , kommer dit vid halv 1 går ute ca en halvtimma,,o så in vid ett o sätter mig i soffan o vilar lite då antonei sov i vagnen, d va ju ändå en halvtimma kvar..trodde ja ja! gud mitt minne ..d va ju kl två!!!!!!!!!! men kvinnan som skulle va innan mig hade inte kommit så ja fick gå in o ta hennes plats som tur va.. fick då väcka lilleman o d va ju inte d roligaste han vart me om..först bli väckt av me kläderna direkt o sedan upp på skötbordeto både läkare o bvc skötare pillar på han så han blev livrädd! fick då ta upp han i famnen NAKEN okej dom börjar lyssna på han o så känner ja hur varmt d blir o ser att han kissar på mig ..stackars va så rädd o nervös..o då fick ja ju lyfta upp han så vi kunde torka ..försök nr två sätter han i mitt knä denna gång o undersökningen börjar o ja känner en gång till hur varmt d blir o denna gång rinner d ner i skon myyyyyyyyyyyyyyyyyys lr inte ahha stackars liten.. bar upp han en tredje gång mit mitt bröst o han pissar en tredje gång på mig ..herre gud vi skratta o dom fråga hur mycket han hade druckit asg...undersökningen va till slut färdig han hade gått upp lite men inte allt för mycket men d va okej då dom vet hur rörlig han e o plus att han va ju sjuk igen! han hade växt en hel cm hahahah min lilla kortis!  däremot hitta dom nått som inte va lika kul.. men detta har ja misstänkt länge! han e jätte svullen i halsen o läkaren sa att d kommer bli operation men inte nu för han e för liten än..stackars inte konstigt att han kvälver när han ska äta!




nä nu ska ja ta en sväng t hc o kolla lite sen blire o träffa Azra en sväng :)

ha en fin dag i solen

puuusssar

ps bilder från kalaset kommer när dom kommer tar sån tid o ladda upp påbloggen o d e lite svårt o få tiden o räcka till när ja e själv me antonie men d kommer vart efter :)

Kommentarer
Postat av: mina

stackars liten :( som kevin... se till att dom tar allt på en gång då så han slipper flera operationer!

2010-04-12 @ 19:20:04
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0