Antonie 1 år!


1 år :S d va detta år.. helt sjukt min lilla bebis e 1 år idag ..för ett år sedan låg ja justdenna tido kämpa föro få ut lilleman ... ja minns d som om d va igår.. att ja kl 6 på morronen vakna av en värk.. sedan gick på toa o tömde blåsan.. la mig i sängen igen o känner hur blött d blir.. kolla efter o d va blod... upp för o byta om o då går vattnet.. väcker cristo som flyger upp ur sängen i ren panik haha stackars... värk efter värk börjar komma starkt redan efter några minuter..står efter en kvart i köket o tårarna rinner då värkarna redan e starka! mamma hämtar upp oss o vi e på sjukan kl 8 går me värkar..men kl 10 stog jag inte ut mera så bad om bedövning ...narkos läkaren kommer in o försöker o försöker få in nåleni ryggen på mig men får avbryta flera ggn då d kom värkar hela tiden så till slut gav läkaren upp o skulle kalla på en annan som skulle försöka medans ja ligger me värkar o väntar känner ja hur d e dags o krysta men barnmorskan sa ifrån ja hade ju "inte" öpnnat me helt ..men ja vägrar o lyssna o säger att nu e han på g ut o ja måste krysta ja kände ju att han skulle komma den smärtan o den känslan glömmer man inte.. en snabb undersökning o resultatet visar att ja öppnat mig helt på 20 min o d e dags o börja krysta.. hade alltså öppnat mig på 20 min vilket förklara dom intensiva värkarna som hela tiden kom o avbröt läkaren från o ge mig smärtlindring.. börja krysta o efter 8 min krystarbete så va han äntligen ut i världen ! min fina Antonie! känslan o kärleken  som växer när du ser ditt barn d du har skapat e helt otrolig, obeskrivlig nästan ..spelar ingen roll hur mycket man skriver finns inga ord i världen som kan beskriva sin kärlek för sina barn! dom e mitt allt! Antonie föddes 4 dagar för sent o vägde 3230 o va på sjukan 50 lång men vi upptäckte efter 2 veckor på en undersökning att han bara hade varit svullen för då va han 50cm så vi o läkaren tippa på ca 48cm alla fall så fick vi en frisk o vacker pojke som idag e världens busunge :) springer o gör bus hela hela tiden! :)) d e så d ska va!

här e lite bilder genom detta år på min älskade prins!




en stolt pappa


stolta föräldrar :)

en stolt storebror

världens vackraste  Antonie


underbar


sötnos


knubbis



charmör


prinsen


knubbis


dop


finisar


gladis


tuffing




bilutflykt


bus


svårt o gå ute me skor


lilleman går ute förförsta gången




D va lite bilder :)

ett vanligt inlägg kommer senare under dagen :)

Ha d bäst! nu e lilleman vaken så nu blir o gå in o sjunga o ge paket :))))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till världens goaste 1-åring.Gud vad tiden går fort.Vilka fina bilder.Bamsekramar från Mormor o Billy <3

2010-04-09 @ 15:40:26
Postat av: Mamma till världens underbaraste mulatt <3

grattis:)



va stor han har blivit o så fin <33

2010-04-09 @ 15:46:19
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0