Äntligen hemma!

nu har ja min jonathan hemma va så kul o se han igen han sprang från bilen o rakt in i mina armar min underbara pojke! han börja visa allt han hade köpt o berätta en massa roliga saker. såg även massa bilder från sofias kamera längtar till o få se henkas oxå (syrrans man) ooh d känns så skönt o veta att han e hemma.. ville inte ens stänga hans dörr när han skulle lägga sig o kolla på en film så han kunde somna gott.  han har haft en super bra semester me min familj. d blev en hemresa på 20 timmar helt sjukt så alla va heeeelt slut stackars men d finns typ inget skönare när man e så trött o bara få lägga sig o somna i sin nybäddade säng.. så skööönt  jonte älskar oxå d så han blev överlycklig när ja börja bädda rent hos han hahah :)

Jonte på en resturang i teneriffa

billy o jonte under vattnet :))

nä nu ska ja hoppa i säng kl ringer runt sju o då ska ja upp me lilleman o gå t dagis i en timma sen ska ja ju få gå en promenad hem o vänta ut tiden gud d kommer kännas så konstigt... vill inte vill inte... :( men man måste ju o ju tidigare desto lättare blire för dom små.

NU SÄNGEN E SÅÅÅÅ TRÖTT!

GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0