Åksjuka!

Hej Hej nu befinner vi oss i Sthlm hos Antonies farmor o farfar..Antonie väckte mig halv 7 yaaaiiy underbart på en lördagmorron ehehhe men ja e van så ja ska väl inte klaga.

Igår kom vi fram vid 6 tiden men ja o cristo tog en sväng t centrumet o bäbii shoppa skor t mig :) TACK CRISTO :) me like!

tågresan va inte en hit kan ja säga.. guuud Antonie VÄGRA sitta stilla, jag hade tagit åksjuktabletter men mådde så himla illa o d ända som hjälpte va o kolla rakt ner i bordet..jonte mådde me jätte illa så han viste inte vart han skulle ta vägen ..så ja gav han en tablett på tåget o försökte lura han me att d hjälper efter 5 min ..men d funka inte för han fråga hela tiden när tabletten skulle börja hjälpa för han mådde fortfarande illa,, (d tar en timma) men ja försökte intala han att om han somna så skulle han må bättre så han försökte sova o efter ett tag låg han däckad.  Cristo fick gå o gå me Antonie fram o tbaka för så fort han såg mig så ville han komma o ja kunde inte hålla huvvet högt för då skulle ja spy... usch finns d nått värre än att må illa lr bläää hatar d verkligen!  INGET X2000 hem kan ja lova! O inget mer tåg resande me Antonie på lääänge ! ja hem såklart men sen NEJ!!!

när vi kom hem t cristos familj så åt vi goood mat, sen satt o prata , sofia min syster kom även hon o umgicks me oss, ja satt o gjorde fina bokstäver t antonies kalas som ska hängas i taket :)

snart ska vi nog äta, sen blie o gå o handla pågenbröd t lilleman då han kvälvde av vanliga rostarbröd hahaha han äter pågen hemma så ja får vackert gå ner o handla d hahaha sötnos!
sen lova ja cristos pappa o följa me t lokalen o pynta den fin inför stora kalaset :)

sen hem fixa oss själva sen t baka för o fira Antnonie.. tror att denna dagen blir stress dag ehhehe bilder kommer att tas alla fall :))

Alla ligger o sover förutom ja, antonie, cristos storebror o mamma men ska nog ta o väcka cristo snart , han va ute igår hahaha men han får allt ta o gå upp d e en stor dag idag me mycket mycket o styra me o d viste han, ja så nu blire o väcka han hihi

ha en fin dag alla skriver igen om tiden tillåter mig :)

ha d bäääst alla kram kram

Kommentarer
Postat av: mina

aa vi va uppe samma tid här... visst e man van men va skönt de skulle va me en sovmorgon till bara 9 kanske :) haha



usch o fy stackars er :( hahaha nae de e inte lätt o åka tåg me dom små ! hoppas de blir en toppen dag idag för antonie :)

2010-04-24 @ 07:59:14
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0