Tänder

TJAAAAANAA!

har här hänt idag da?  joo cristo e borta heeela heeela dan :( jobbar först på ena jobbet o direkt t andra buuhuuu! men mina kom en sväng idag o åt me oss .. gjorde klyftpotatis egna biffar o beanäs (inte en aning om hur man stavar) sås me vitlök i o sallad soklart ja säger en sak UNDEBART! fan va gott d blev.. har lust o äta igen ! jonte me ville inte sluta äta hahahaha

alla fall nu e alla mätta i magen antonie sover o jonte står i duschen så ja passa då som vanligt på o hoppa in i bloggvärlden!  idag lr imorn tror ja min lilla krabat får en lr två tänder :) nere i munnen så e d kritvitt på han o d e två buler som sticker upp men ännu inget vast ..men va fort d går... igår va d bara vitt men inget svullet-... detta förklarar nog en hel del ..ex antonies dåliga sömn till o från dåliga ätande dom sista dagarna ..allt gnäll o tro mig antonie e nog den lugnaste o snällaste bebisen ja sett hehehe men dessa dar han han gnällt o skrikit som bara den förmodligen utav kli o smärta i munnen stackars liten.. dessutom har han haft feber till o från o d tillhör ju oxå biten me tänder.. så nu när som helst förbereder ja mig på två små sylvassa gaddar i munnen på han heheh :) då gäller d o se upp så som han anfaller ansiktet hahaha lr allt som kommer nära hans mun !

nej nu tänkte ja lägga mig skönt i soffan o glo på lite bigbrother :D medans d finns tid för d... för sen blire o styra me läxa o kvällsmat när jonte e klar i duschen!


måste bara ladda upp en så fin bild på mina guldklimpar !
dom e mitt liv älskar dom så mycket så d känns som att ja ska explodera ! dom e finast på denna jord! helt ortoligt van ens barn kan få ens dagar att lysa upp bara se på dom så blir man lycklig! pojkar ni e mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


chipp chopp !


Kommentarer
Postat av: FeliciasMamma =)

JAG UTMANAR DEJ PÅ MIN BLOGG



http://mammagia.blogspot.com/2009/10/utmaning-av-astariie-p.html

2009-10-10 @ 20:15:20
URL: http://mammagia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0