SÖNDAG

så va denna vecka me snart slut gud vad tiden springer iväg! Idag har alla fall dagen varit trevlig :) lilltessan ringde mig igår o sa att hon skulle t norrköping o ville gärna träffas så vi bestämde oss för en träff hos mina då hon passa på o göra två flugor i en smäll :P där käka vi middag o efterätt ihopp gött götti gött gött haha! va kul o se mina o barnen igen o även lilltessan som man inte sett på år o dar. Har äntligen fått ny telefon oxå så nu gott folk kan ni höra mig ordentligt igen :D så underbart !!!  men tyvärr så e den rosa inte direkt min älkslingsfärg men den funkar :) telefonen e bra så d e okej!!!!!!

gud veckan som kommer e stress vecka t en förbannelse har saker o göra precis varje dag bla 6månaders läkarbesök på bvc 6 månaders Fotografering i en fotoatelje. o jonte ska me få va me om en hel del han ska ha orienteringsdag i skolan sen ska han åka t lövstaslott slott :) minns när man åkte dit me skolan!

nej nu ska ja faktiskt ta o stänga av datan o sedan ska ja o cristo fixa me alla dop bilder... d blev en hel del o framkalla så nu ska alla in i ordning i antonies dopalbum.

hörs imorn da :) chipp chopp


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg!

2009-10-19 @ 16:02:19
URL: http://lisanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0