MUMS!

O så va julstämmningen igång da ...ja har alltid tyckt att d e super mysigt så fort man börjar se alla julsaker komma upp i butikerna så blir ja helt glad.. men idag kände ja kraftig ångest vet inte varför kanske för att man har två barn o handla o styra till. hehe visserligen förstår ju inte antonie så mycket men ändå heheh man köper ju endå massa hehe o hemmet ska styras om o så har ja faktiskt bestämt att i år ska ja pynta julgranen me guld o röd ..har ju alltid pyntat me silver o röd men börjar tröttna känner för lite variation om cristo skulle få välja så skulle vårat hem förmodligen se ut som alla andra utlänningars hem inget illa menat men hallå kom igen EPELEPSIANFALL  av allt blink o alla färger hjälp hehehe räcker me o åka förbi mina fastrar så blire varning för anfall asg ;)
ja ja nått ja köpte idag som påminner om jul va alla fall julmust o peppekakor oooooooooooooohmy god va gott! hitta även mina salta harpluttar :)

nu måste ja avsluta o ta mig en dusch sen senare idag blire lite kalas

ni vet väl va ja kommer äta o dricka ikväll ja menar d e ju fredag :P
 


Kommentarer
Postat av: mina

åhhhh din gris!! haha jag har iaf smakat på pepparkaka idag i affären men ingen julmust :( gud som vi drack de när vi va gravida hahaha

2009-10-16 @ 22:28:38
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0