Iväg!

Hopp så blire o sticka i väg nu så här på förmiddan men d e ändp skönt för cristo sover ..han ska jobba imorn jätte tidigt så ja låter han sova ut o jonte leker me wille osm sov här i natt o själv sitter ja här me antonie o gör inte mycket så skönt o komma ut en sväng.. store syrran o hennes man kommer o hämtar upp oss då dom ska en sväng t lekaffären me deras lilla bus john :) så då passar vi på o tar en tur t jysk som aldrig blev av sist ! så man får d gjort me :)

sedan vet ja inte riktigt va dagen har att erbjuda  förutom o laga mat typ... o kanske lite besök av nicole heheh
just d pröva o laga sån thaimat som serveras på thai bankok lr va d heter sån me rödcurry o bambuskott osm typ brinner i munnen på en ..o gissa vad.. D VA PRECIS SOM DEN FYFAN VA GOOOOOOOTTT!!!! men vatten behövdes kan ja lova hahahahah men d va super gott hur nöjd som helst.. o idag ska ja nog ge mig på en pasta gryta me grytbitar o ayioli(hur fan stavas d??) alla fall o lime märker hur d blir ahha alltid kul o prova nått nytt...

just d min lilla kusin felicia (8år) säljer jultidningar så e d nån som vill köpa så passa på o hjälp henne hon skulkle bli super glad :)


näj nu måste ja fixa min lilla plutt jenny kommer snart chipp chopp :) 

Kommentarer
Postat av: mina

jaaa maten va supergod :D tur jag får smaka på din mat så ofta för den e ju sååååå god mums tänk om man kunde va hälften så bra på o laga mat haha ses imån

2009-10-03 @ 21:16:58
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0