huvudvärk+tandvärk!

Hjääääääääääääääääälp e d nån som har nån dundermedecin lr hahah fyfan somna me feting migrän igår.. o vakna me samma smärta o e rätt så täppt i näsan oxå :( o inte nog me d.. nej då ska visdomständerna hålla på igen fan va ja hatar visdomständer varför ska dom komma för.. mina har hållt på nu i snart 8 år o dom e fortfarande inte helt uppe o d gör så förbannat ont..o ja som många vet e lite smått rädd nu för tiden för tandläkaren o ja har inte vågat gå dit på över 8 år! o ja har sviiin ont just nu men d går över bara bita ihopp !!!!!

snart kommer mina hit sen kommer även wille hit då han ska stanna här över natten dom har ju lov o han har frita så då lånar vi han lite så han me får va lite ledig o jonte o han kan leka :)

nähä nu ska ja göra mina morronägg vattnet kokar för fullt hör ja!

måste bara lägga in ett youtube klipp som ja garva ihjäl mig av! o ju mer man kollar desto roligare blire ahhahahah



höres sen da chipp chopp

Kommentarer
Postat av: Mani

AHAHAHAHHAHAHAHHA! AVLED ASSÅ! SÅ JÄVLA KUL :D

2009-10-28 @ 16:54:45
URL: http://memyselfmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0