Gäääsp!

Gäsp gäsp o åter gäsp varför e man så dum o inte går o lägger sig när barnen sover o man e så slut i huvvet o ögonen typ rullar hahaha man e braaaa DUM ibland! men ja ska faktiskt lägga mig efter detta inlägg cristo vill se film men ja måste nog säga ifrån ikväll!

idag va ja en sväng på stan me mina uträtta lite ärenden luncha sen blev d en sväng förbi hc på vägen hem där träffa ja min kära mamma som köpte en fin fin fin 6 månaders dress som ja la undan t antonie :) ja köpte en lika dan t han men en annan färg kunde inte låta bli den va bara föööööör söt! köpte även en super mysig fleace dress i babyblå me baby nalle puh på hur fin o mysi som helst för antonies pengar som han fick av erling o sollan i dop present!
alla fall när vi väl va inne i affären så påminde mina mig så fint att inte glömma köpa fryspåsar som ja hade glömt dan innan... nej da säger ja på väg in t willys! efter att ha gått inne på willys i så där två minuter så fanns d ingen tanke kvar åt dessa j'la fryspåsar doooooooooooooooooriiiiiiiiiiis IGEN! så mina fick snällt köpa me sig t mig så ja kunde frysa in all min mat! när dom kom hem t oss så blev d taccos mumms d va ett tag sen sist så d va trevligt! mina får ja nog se lite mer av under helgen då ja bad henne o va me oss lite eftersom hennes lilla plutt kevin ska opereras på måndag stackars liten! så då ska ja ha Nicole från måndag morron till förmodligen tisdag! så då vill ja känna att hon inte får en chock av att stanna så länge ...d går ju super bra när hon e här o så men känner ändå att d känns bättre att ha na här lite innan så man umgås lite på förhand hehehe :)

nähä nu ska ja be min kära sambo o killa på mina ben o fötter lite sen blire sängen för min del god natt sverige!

pööösilipööööss

Kommentarer
Postat av: mina

tack själv :D haha aa just de ja gud va kul de skulle va :D hihihih jodå de kommer gå bra

2009-10-03 @ 11:01:39
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0