fredag!

Tjänna!
sitter just nu o väntar på att min syster o hennes kille ska komma t baka dom åkte snabbt t mamma för o hämta sofias laddare ..kanske e bra om hon har telefonen imorn då hon har messat lite vänner o vi ska ha lite kalas för henne här hos oss imorn då min lillebror e jätte dålig så d går inte hos mamma..så d blir fullt hus här imorn.

idag va ja o fota antonie igen alltså försök nr 2.. hahaha INTE EN ENDA SMILE BILD ahhaha alltså helt otroligt från att va super glad t o bli så seriös o allvarlig hahaha men d blev jätte fina bilder ändå trotts att han ej skratta.

efter fotograferingen gick ja t stan o mötte mina vi båda skulle skicka iväg paket som filk vunnit på tradera. så passa ja på o köpa en halsduk o vantar t barnen ...jonte tala minsann om för mig att hans halsduk han hade förra året e faktiskt lite pinsam för den e ju randig.. så idag köpte ja en svart t han heehe :)

när ja kom hem efter stan så blev d o börja städa.. damsuga hela huset o tvätta en massa maskiner. tvätta toan blääää hatar d verkligen så äckligt o värst av allt e ju att d e inte mitt piss som e överallt utan grabbarnas bläääääääääääääääääääääääää va äckligt.. d borde va tvång o sitta på toan hahaha :P

nu har ja alla fall kollat på idol o degat o snart ska ja nog lägga mig vi sa att vi skulle köra lite yatzi men ja e helt slut o ja e ju den ända som kommer gå upp imorn vid 7 me antonie medans alla andra kna ligga o sova skönt.. men ja funderar starkt på o sätta på musik o alla antonies låtsaker hahaha så en efter en kommer upp så slipper man va vaken själv på en lördagmorron ahah :P nej vars ja o sofia ska ändå åpka o handla skapligt inför kalaset.

just d ikväll berätta sofia en nyhet för mig o ja lovar att d va ÅRESTS nyhet hahaha ja doooooooooooog av chockhet typ haha kan man säga så aja ni fattar va ja menar.. om man säger så här.. munnen va inte direkt stängd haha folk slutar aldrig o förvåna mig! ingen som mina vänner känner så ni behöver inte ens fråga så nyfikna som ni e :P ahhaha

nu ska ja tjata lite på min sambo om att få lite kill under fötterna efter en hård dag :)

höres imorn da tjingtjong

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-10-24 @ 03:38:32
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: mukta

jätte fin blogg :D <3

2009-10-24 @ 16:07:57
URL: http://muktas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej jag har frågestund i min blogg, ta gärna en titt och ställ en fråga. Tack i för hand :)!<3

2009-10-24 @ 20:49:49
URL: http://maandiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0