??

Hej hej!

en fråga ja ställer mig sj varje morron e ..hur mycket energi o hur pigg kan ens barn få va igentligen vart kommer all kraft ifrån när dom e vakna hur mycket osm helst på natten??? en annan känner sig som ja vet inte vad känns som ja skulle kunna göra som björnarna gå o sova sönder sig hehehe d skulle behövas ! ja vet att ja har cristo men när han går upp kl 4 för o jobba så kan ja inte direkt väcka han o be han ta lilleman inte så snällt kanske ... o när han e ledig så e d han som går upp o fixar hans flaska o matar han osv men ändå ligger man där o kan inte slappna av förns ja ser att han ätit upp o somnat om haha så dum man e ibland men men e man mamma så e man ..tror alla mammor känner igen den oron !

ja ja idag har alla fall mina varit här hela förmiddan hon åkte nyss hem för o hämta upp kevin hos hans farfar ville ju ha dom här då ja ska ha nicole hela dan imorn när storebror kevin opereras! så ja o mina passa på o laga en himla massa barnmat (mina gjorde d mesta då min son inte riktigt ville va me!) för o frysa in t både antonie o nicole men min kära son e ju kräsen av sig redan nu när d gäller mat o bara spotta ut då d va tjockare än va han va van vid... så ja fick blanda me päron pure då slank d allt ner hahahah o han som precis har slutat me d o äntligen äter ren barnmat men men måste man så måste man d e ju inget han skadas av o så vänjer ja ju av han sakta men säkert så nu får ja allt ta o göra lika dant me egen lagning av bebismat för fan såp dyrt d blir när han ska ha 2 matburkar om dan plus fruktpure tre om dan en t mat o en t gröt hjälp säger ja! o så välling på natten hahaha va mycket billigare d e o amma heheh synd att ja blev¨så himla sjuk o min mjölk minska o d passa inte lillherrn heheh stor skillnad från att ha ammat första pojken hur länge som helst o nu t tre ynka månader ! hade ju hoppats på att få amma alla fall t han blev ett halvår d e ju så mysit o ha den egena lugna stunden o bara ha han nära men icke icke d får bli o hoppas att nästa barn vill amma lite mer o att ja inte blir så sjuk !

alla fall när mina gick så blev d o fixa  lite o nu hamna ja här antonie sitter brevid o leker me sina leksaker hehe så söt o jonte spelar spel me kompisarna! bara vänta på att cristo slutar jobba o mina kommer tbaka me sina 2 söta barn så blire fullt hus igen! dom ska ju sova här så hon slipper köra upp nicole innan operationen !

nej nu ska ja faktiskt ta o göra mig en stoooooor iskaffe sen kolla på ett avsnitt av big brother usa fyfan vikken skön serie bästa underhållningen hahaha sitta o se på en massa folk som e instängde i ett hus o bara bråkar o bråkar hahahaha :P

ya ya see yaaaa later ! pööööözzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0