onsdag

hallå hallå :)

sitter just nu nere hos mina o håller lilla nicole medans mina fixar sig.. antonie ligger i vagnen o sover jonte o kevin ligger i en varsn soffa o kollar tv... så ja passar på o blogga lite ! ska dra mig uppåt snart då mina ska ner t stan o cristo har vaknat hehehe.. ville inte väcka han då han ska jobba idag .. o ja va ndå vaken .. oooh i natt hjälp ..för d första va ja upp t sent för första ggn efter att antonie föddes heheh gick inte o la förns kl ca halv 2 sedan kom jonte in o hade hög feber igen så vakna antonie o börja skrika mitt i allt... gud kalabalik så cristo fick springa upp o hämta alvedon t jonte o göra en flaska mat t antonie... ja stanna o trösta två ledsa barn heheheh ...o när antonie har ätit så vräker jnte ur sig att han vill gå upp o äta kräm o mjölk för han va hungrig ja tänkte neeeeeeeeeeeej detta e inte sant... men fick han o somna om...sen vakna vi kl ca 8 o fick komma ner t mina... jonte e lite bättre idag..han e fortfarande tjock i halsen o har feber men inte lika hög än så länge.... håller tummarna för att d ska ge sig nu så han kan va ute o leka me alla hans kompisar!
o en annan vill ju ut o promenera i solen ...men icke icke :( får me vänta snällt t jonte blir frisk igen!

imorn kommer min mamma billy o timmie hem från turkiet så sköönt har saknat dom..d e bra märkligt att när dom e hemma så kan d ta lång tid innan vi ses men så fort nån av oss åker iväg så saknar man varandra jätte mycket hehe skumt d där!   men imorn blire o hälsa dom välkomna hem :) nej nu e d dags för o fixa mat t lilleman o gå upp t min kära cristo skriver lite mer sen när d finns lite mer tid kram på er ha  en trevlig dag i solen :)

Kommentarer
Postat av: Pega

DIN BLOGG VART SUPER FIN:) NU KOMMER DU ÄLSKA ATT BLOGGA MERA NÄR MAN FIXAR DEN SOM MAN VIL:) go for it gumman:) pusss

2009-06-24 @ 15:12:02
URL: http://peggy.blogg.se/
Postat av: sophia

hahahaha aaa d gör dom.. ja har juh bara haft bikiniöverdel under linnet när ja gått så d guppar lite grann hahahahah

2009-06-24 @ 19:22:18
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0