uppdatering av helgen :)

hilooow ! har vist vart lite dålig på att uppdatera under helgen som gått men har haft lite o stå i ! har som sagt packat typ hela helgen ... i torsdags ringde pappa mig o tala om att dom va i norrköping hahaha whaaat ! så ja åkte en sväng t dom o hälsa på ja mena d va ju sååå länge sen ahhaa NOT ! alla fall sen ville jessica följa me mig hem o sova hos oss o d fick hon ju självklart göra min lilla söta syster! så på kvällen glodde vi på en film skit roooolig minns inte va den hette men alla fall när vi vakna dagen efter så kom även johanna hit o hjälpte mig o sortera jontes lekrum shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vilken grej! ja vet inte hur många timmar vi höll på vi sortera varenda liten sak o min son har 500 mijloner lego bitar typ o en jäääkla massa warhammar mm mm mm mm mm mm osv, just nu står d 3 stora sopsäckar me leksaker som ska kastas o nej ja tänker inte skänka d.. d e bara skräp trasit skit osv.. ja har däremot en annan säck som ja samla ihopp fina saker som jonte vill sälja på loppis som ja har lovat han o göra.. vi har bestämt att när antonie blir lite större o ja vågar lämna ifrån mig han en lite längre stund så ska ja o jonte stå på loppis i några timmar så han får tjäna lite pengar hihih :)
kan lova att när man nu går in i hans lekrum så blir ja super lycklig för d e så fint o rent o inte lika mycket saker som ligger över allt o då menar ja verkligen ÖVER ALLT! 
så TACK SNÄLLA JOHANNA ! o TACK SNÄLLA JESSIE för hjälpen me antonie :) så d sluta me att ajb jöd på pizza t dom som ville ha som lite tack för hjälkpen ...kände ju inte sig direkt sugen på o ställa sig o laga mat ääh naj!


o så lördan da..då åkte min stora prins t öland me mormor billy timmie jenny henka o john o ska stanna en vecka ...tur slipper han va i denna lägenhet som består av just nu säckar o kartonger hehehe ... saknar han redan hur mycket som helst... när antonie börja skrika så börja ja trösta han o tänkte nej nu kommer jonte vakna ..sen slog d mig att han e inte ens hemma :( men får prata me han på telefon i en vecka :) tur att den finns !!!! sen alla fall så  bestämde ja mig för att ta en paus från all packning o bara umgås me mina systrar... åkte t stan me maria-jose o jessie ... sen kom cristo oxå shoppa lite kläder t lillen då han behöver nya sommarkläder REDAN! han växte fort som bara den på 3 veckor så nästan alla sommar sett som ja köpt e för små i tröjorna :( min lilla tjockis ehhehe efter stan så åkte vi t min farbror o faster .. för o umgås me resten av familjen... vi spela en massa spel o grilla så d va en lyckad dag! kom inte hem förns sent ..o ja tänkte antonei vaknar nog inom två timmar o ska börja styra o ställa.. men han vakna första ggn kl 9 i siiiin säääng! ja däremot va uppe o kände på han hehehe blir ju helt nervös näår han inte vaknar som han brukar heheheh nu har han ätit sin morron flaska vid 10 o somna om me sin trötta pappa! så då passa ja på o bloggar lite :)

ja vi hade redan kommit in på söndag ja hahahha nu sitter ja här o johanna ska förmodligen komma o hjälpa mig idag igen tack snälla du fattar inte va d betyder för mig att du hjälper mig! har verkligen inte fått nån hjälp denna flytt då alla jobbar lr e upptagna me sitt o nu har ja dessutom 2 barn o se efter plus att d e en stoooor femma vi ska packa ner så johanna om du läser detta  DU E EN ÄNGEL SOM HJÄLPER MIG! 
 
nej nu ska ja gå o fixa lite frulle sen blire o packa hela dan blääääää orkar verkligen inte mer! men snart e d över ..om en vecka så bor vi i radhuset wiuuuhooooo :) åkte förbi där igår o visa pappa vart d låg :)

just d jaaa min lilla kille på tre månader sitter själv korta stunder tidigt ja veeeet! men han e snabb me allt han vill inte va bebis ahahah har kort när han sitter själv men dom e i maria-joses data får vänta tills dom kommit hem så dom kan skicka bilderna t mig :)
nej nu kurrar magen ..ha en trevlig dag alla kraaaaam :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0