trååk!

hej!

hopp så sitter man här igen da.. antonie har precis somnat han sover väl sina 10 minuter så detta blir ett kort inlägg!
idag kommer min söta Jonathan hem igen! har saknat han.. har inte pratat me han sen dom åkte :( ja har ringt o ringt men han e aldrig där när ja ringer ..men han har haft jätte kul alla fall :)

igår när ja la mig så vakna ja me hjärtklappning av att nån människa e på dörren HJÄÄLP!!!! ja tänkte d nu e d nån jävel som ska kolla så d inte e nån hemma ..ja va liiiverädd hahahah så ja ställde mig i ett fönster på övervåningen.o såg en tjej knalla iväg hmmmm så preis ut som maria-jose bakifrån... så ja ringde upp henne för o fråga om d va hon.. hon kanske hade tatt bussen hem lr nått.. men d va inte hon :S rädd blev ja alla fall kan ja lova ! men sen lyckades ja somna om som tur e o har vart vaken till o från sen kl 5 som vanligt då min lilla antonie styr o ställer varje morron vid 5 o h¨ller på tills att ja går upp me han!

nej nu ska ja ta o lägga mig i soffan o dega mig ett tag innan han vaknar igen! skriver sen puss


EN BILD PÅ MIN ANDRA TATO SOM JA GJORDE FIN VA :)



Kommentarer
Postat av: Thina

Fin-fin tatoo! :D

2009-07-05 @ 22:28:01
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0