tisdag!

tja!

ïgår va en bra dag :)
den börja me att vi dega en stund hemma käka lite sen begav vi oss till stora stan ahhaha NOT alla fall all gick dit utom pappa för han åkte o hämta ett kylskåp som dom köpt... på stan köpte ja en sommar dress t antonie o warhammer t jonte... cynthia shoppa loss t antonie en massa fina kläder o jessie slösa sina sista pengar på en sommardress t han me tack snälla ni :)
jonte har ju fått så mycket på ett helt annat sätt som o åka o kampa, bio, glass i stooora mängder o så på lördag ska vi t liseberg me :)
efter all promenad överallt på stan så bjöd cynthia mig jonte o jessie på en fika :) d satt bra mums!
maria-jose o amar (killen) drog hem tidigare .
när vi kom hem igen så åt vi mat o dega ett tag.. sen blev d o hjälpa pappa me o göra en stoooor omelett (av strutägget) me champinjonstuvning på... tänkte hur fan ska detta gå.. på en vanlig omellet använder man 4 ägg.... o detta strutts ägg va ca 13-15 äääh okej ...fick bara chansa på hur mycket ja skulle ha i av allt... men gissa vad... d blev skiiiiiiiiiit gott !! o pappa va så stolt över omeletten som han INTE hade gjort ahhaha han stog bara brevid o kolla på asg!



alla fall senare på kvällen åt vi alla v den o vart skapligt mätta... efter d kolla vi på mj:s begravning gråten satt verkligen i halsen hela tiden  o ja lyckades klara mig utan tårar  tills slutet kom o hans lilla flicka börja prata.. då brast d..både ja o jessie sat verkligen o tjöööööt gud så sorgligt! 
o ja känner verkligen hennes smärta!
när d va slut gick ja o la mig va så hiiiimla trött.. o idag vakna inte antonie förns vid 10 :S heheh

idag va maria-jose o pearca sig i naveln.. hon höll tydligen på o svimma hahahahhahah stackars!

nej nu ska ja fixa lite sen blire o hjälpa till o laga mat idag blire taccos yeeeeeeeeees!
tänkte försöka hinna me o hälsa på claudia me ! för ikväll kommer sofia o andres pappa vet inget så han kommer bli överlycklig! o på fredag kommer storasyrran me o hennes man o lilla plutt john :) men d vet han för min kära syster försa sig! klant jenny hihhihi! 

nej nu e d dags o göra nån nytta kanske skriver ikväll om ja hinner 

pööööözz här kommer lite bilder från gårdagen!o dagen än så länge :) 




Antonie lycklig som vanligt när man pratar me han :)




o ÄNTLIGEN fick ja fota jonte när han står stilla o han ler me :)men tro mig fick tjata ihjäl mig hahaha




mina underbara söner!


 


ha en trevlig dag alla som läser min blogg puss i spåsk!


Kommentarer
Postat av: mina

gud så stor han blivit sötaste... kevin tjatar om jonte varje dag verkligen!! o säger till alla hela tiden min kompis jonathan han gör si o han gör så o han är stor hehe tror han saknar honom faktiskt.. vi alla saknar er :( skulle ni inte till liseberg imån? de står nämligen lördag i bloggen :S hade tänkt först om vi skulle komma in utanför liseberg när ni kommer dit bara för o hälsa men tror nog kanske att jonte vill in så fort som möjligt hehe ha de bäst!

2009-07-08 @ 21:43:42
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: gia

hahahah wohöööö vilket ägg



ååhh va söta dina söner e fan vill träffa er sbart ..kram o puss

2009-07-08 @ 23:15:32
URL: http://mammagia.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Söta pojkar du har=)

2009-07-09 @ 13:54:38
URL: http://gladanatta.blogg.se.
Postat av: Mormor

Hejsan på er,hoppas allt är bra med er.Ni verkar ha skoj.Ujuj vilket stort ÄGG,blir en stooor pannkaka,hihi.Idag är det Onsdag o lilla Antonie är 3 mån idag.Grattis till honom.Gud va fort tiden går,en liten tjockis tror jag allt han har blivit,pussa grabbarna från mej.Saknar er jättemycket,Bamsekramar

2009-07-09 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0