ny tatuerad !!!!!

TJAAAAAAAAAA!!!

ÄNTLIGEN!!!

nu har ja äntligen fått tatuera mig... så som ja har väntat o sett på alla som gjort sig fina när ja va gravid :) oh ja fick inte buuhuu så har ja äntliiiigen fixat två av mina projekt!  (har dock 6 projekt kvar o d e bara sofia o cristo som vet va d ska bli vågar ju inte tala om för folk va man vill ha för då ska dom ha lika dant så detta blir mina hemliga projekt thiiihii o d kommer bli myyycket bra!!!) lugn mamma dom e fina som ja ska göra hahaha mamma svimmar väl nu ..ja har ju redan 11 st men som sagt d e min stora passion o j anser tatueringar som konst ..o ja ja blir väl som en tavla snart haahhahah men d e okej för d e bara fööör vackert me tatueringar!
men saaaaatan va ont d gjorde fyfaaaan ...som många av mina vänner vet så har ja ju en bön på min fot som ja gjorde för ca 2 år sen ... o den gjorde svin ont o göra... o nu har ja gjort rosario  runt vristen o ner runt fotknölen o korset hamna på foten brevid bönen.. så fiint d blev ja vart super nöjd!
o när ja ändå va där så passa ja på o skriva in mina underbara små prinsars namn på min underarm på insidan.. o d blev ja me suuuper nöjd me... tänkte göra deras personummer brevid men då många ja känner oxå säger att dom ska göra d nu så kände ja att ja bara ville ta deras namn o d blev suuuper fint :) ja e mer än nööjd!

MIN NYA TATUERING!



Bild på den andra kommer senare idag :)

just nu så håller pappa på o styr me taket t balkongen som han håller på o lägger igår va ja tvungen o hjälpa han o ja trodde ja skulla få hjärtattack ... hör han på taket sen hör man dunk dunk fyfan va rädd man blir ...trodde ju han skulle ramla ner hela tiden! o nu e han där igen o ja hör dunk dunk ...väntar bara på o se han nerfarandes utanför fönstret !
alla fall maria-jose o jonte drog t badhuset o ynthia jobbar ..jessie myser me antonie o ja passa då på os kria lite på bloggen :)

ska ge antonie mat snart o sedan dra o handla glass o jordgubbar mums!

nu sk aja ta mig lite melon...o prata me min älskling cristo saknar han sååå himla mycket så ja blir knäpp!

skriver kanske sen igen puss puss

VÄRLDENS FINASTE POJKAR
men jonte gör som vanligt när kameran kommer fram men d får duga ehhe

  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad fin din nya tatuering blev! Förstår att det måste kännas på foten, det är ju bara skinn och ben där. Aj! Hoppas ni har det bra i värmen. Kram Jenny

2009-07-01 @ 20:57:36
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hallå där,hoppas allt är bra med er i värmen.Vi mår bra.Jättefin tatuering du har gjort,Kramizzar

2009-07-03 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0