hjäälp

hej hej just nu håller ja på o spyr av min kära granne som har en tendens av att skrika sönder sig när hon har sex ..hjälp säger ja fyfan vilken kvinna ...hallå människa d finns fler i trappen ! ja höll på o tappa hakan när ja hörde henne i idag när ja mata antonie o trodde först d va nått barn som skrek men sen hörde ja ju att d va hon som hade trevligt ..okej ha d på dagen da men fifan kokm igen via lite hänsyn t dina grannar människa! o just nu när ja satt o prata me sofia på tele o criso hans mamma o andres kollar på film så hör vi världens skrik o stön igen o cristos mamma trodde först d va antonie men sen hörde hon me va som lät guuuuud vilket folk! blir ju kraftigt äcklad kan ja lova ..tur att inte jonathan e hemma o hör på d där ..då skulle ja nog gå ner o be na o stöna lite tystare hahahaha undra vilken reaktion d skulle bli asg !!! alla fall nog pratat om min granne....

idag har ja vart i willys o köpt lite nya nappar till lill killen hehehe ja e nu förtiden nappberoende hahaha vill köpa nya nappar hela tiden o ska alltid ha en napp som matchar kläderna ahhakan inte låta bli d ..d e ju så gullit :)
efter willys så höll ja o johanna på o styra o ställa här hemma me all packning sen nu på kvällen kom cristos familj ...dom har vart i danmnark o ville komma förbi o stanna t imorn ...

o på tal om imorn ...min lilla prins ska ta sprutor två st :( en i varje ben stackars liten .. ja hör redan hans gråt d här jätte ledsna ljudet då d verkligen svider i hjärtat på en själv... o ja komer väl gråta lika mycket ja.. så känslig man e för sina små underbara liv !! o ja kommer va sj på d me för cristo börjar jobba kl 6 imorn bitti :(

prata me min stora prins för ett tag sen o han hade hemlängtan han sa att han sakna sitt x box hans bror cristo o mig ..min söta kille så fin han e.. men ja sa att hemma kommer han inte ha ett dugg kul för allt e ner packat ..så hoppas bara att vädret blir bra för då blir nog allt lite bättre me ..d e ju bara regn regn regn hela tiden stackars dom säger ja! (dom e på´öland)  

nej nu ska ja gå o lägga mig så ja får lite sömn innnan man ska upp igen ..

gods natt alla !

Kommentarer
Postat av: gia

euuu vilken granna .. palla hålla på så där

jag ha de gå ställt ut henne fyfaan fett äckligt asså eeeuu euuu

2009-07-22 @ 00:10:30
URL: http://mammagia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0