äntligen flyttat!

tjäänare!

har tyvärr inte kunnat skriva så mycket då vi har haft fullt upp som ni vet hehehe men
äntligne så har vi flyttat! men just nu e hela lägenheten upp o ner guuud säger ja d går ju i snigel fart när man e själv me barnen o cristo jobbar... antonie e ju som dom flesta vet väldigt armsjuk ehhehe o vill gärna hänga på armen hehehe dock mycket pga hans oroliga mage ..

idag va ja på stan en snabbis o skicka lite tradera paket wuuhooo :)
sedan blev d o ha visning på den andra lägenheten o så hem o fortsätta me lägenheten .. nu börjar kök o vardagsrumet se hemtrevligt ut alla fall...
vårat internet kommer nog inte komma igång förns om ett bra tag då ja mitt snille glömt totalt o säga upp tele2 för på d nya stället så e d bredbandsbolaget..o ja hade två månader uppsägning så vi kände att d blir lite mycket o betala för två abonnemang ..så vi får gott vänta ca 2 månader ..men mina snäll som hon e sa att vi kunde låna hennes trådlösa sen när hon e hemma från gbg så snart kommer vi ha internet alla fall :P

men nu passar ja på o skriva från mamma då ja kommer ha fullt upp ända t nästa vecka... imorn blire o fortsätta me lägenheten ...fredag blire städning i gammla... o på lördag blire kanske loppis om vädret tillåter... o söndag blire kalas för min stora kille som blir 9 år  :D

nej nu ska ja va lite social för vi ska åka straxt så ja kan hem o lägga mina underbara prinsar..

ha en trevlig kväll o ja skriver igen så fort ja får sätta klorna i nån data hahaha

gokväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0