gislvaed! + Tatuering!

tjäänare! befinner mig just nu i gislaved resan gick relativt bra antonie somnade men sov bara i tio minuter för sen stanna bilden o henka behövde kaffe o då vakna vi .. sen när d va ca 40 min kvar så börja han gallskrika o ville inte mera så ja fick blanda till en välling så åt han o somnade äntligen om men då va d typ bara 10 minuter kvar o så va vi frame ..så inte mycket sömn denna dag har han fått o då får ja hoppas på att han sover länge inatt :))

fick veta att ja kan tatuera mig imorn GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

ÄNTLIGEN JA HAR LÄNGTAT SÅ DAAAANT! ska göra tre av mina projekt :)) 5 citat + en text t mina barn+ skriva hermanos hermanas madre padre vart får ni se när d e klart :))))) oooh ja e så lycklig hoppas bara han pallar göra allt på en gång..

nä nu ska ja tjata på alla att vi ska ta tag i oss själva vi ska köra kareoke hahaha skit kul ! tävling ja o cynthia e på g ahhahaha vill vill vill d e så kul så nu blire o sjunga chipp chopp så länge

skriver imorn bye!

Kommentarer
Postat av: mina

du måste skicka bild till mej sen :D hoppas ni får en toppen dag imån! kram

2009-12-31 @ 00:19:55
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0