lista

hiluuuhaaaa! tänkte ja skulle fortsätta me min lista som ja påbörja innan ja tog min kära bloggpaus :) eftersom ja redan skrivit om mig sj så börjar ja me punkt nr 2 vilket e mina syskon.

Ja har 5 st syskon varav dom två äldsta e såkallade "helsyskon" från samma mamma o pappa o tre "halvsyskon" dock anser ja att dom e lika mycket syskon t mig som mina andra två. d där me halvsyskon o sånt trams tycker ja bara e strunt.. i mina ögon e vi alla lika mycket syskon då vi vuxit i samma mage lr i nio månader lr legat i samma pung ahhaha ;) syskon för mig e nått helt otroligt ätt ha sånt speciellt band t varje syskon e underbart .

så t syskon nr 1. Hon e min enda stora syster o heter Jenny e 30 år o hon e precis som en stora syster ska vara
helt perfekt o finns där för sin lilla syster i alla lägen :) e allt annat en självisk o tänker mycket på andra runt omkring.. hon e även den enda som har gjort så ja fått äran till o bli moster t två helt underbara barn :)



syskon nr 2.  Sofia o e min lilla syster blir 25 år o d firar vi t helgen :) hon e som en av mina bästa vänner ..o hon e d syskonet som ja nog upplevt o delat mest me som tonåring /vuxen  ..en syster man kan lita på o verkligen kunna prata om allt o inget <3..d trista me allt e bara att hon bor i sthlm så man kan inte få njuta av hennes närvaro allt för ofta :(


syskon nr 3.  Maria-jose 19 år o en rolig bortskämd tonåring som vet precis hur man lever sitt liv som just den tonåringen hon e haha ;) men e för övrigt hur go o underbar som helst o har sjuk humor precis som ja .. även där e saknaden stor då hon bor i gislaved hos våran pappa .
 

syskon nr 4. Heter Timmie o e min enda bror o han e hela 18 år .. lite smått bortskämd han oxå nog lätt att d blir så när man e sladdis barn :P o har så många stor syskon runtomkring sig :) har en helt underbar personlighet o me honom i din närhet har du aldrig tråkigt :)


syskon nr 5. Heter Jessica o e min allderles egna lilla plutta hon må va den minsta av oss men hjälp så stor hon kan va i både sinna o hjärta .. o ha henne hos mig på besök får mig o må så bra  ..hon e rolig mysig o så kärleksfull.. känner man sig nere så finns hon där o lyfter upp dig me en kram :) åter igen så e d en ja saknar vääldigt mycket då hon bor tillsammans me maria-jose i gislaved med våran pappa.


ja d va lite kortfatat om mina syskon.. men viktigast av allt e att....
JAG HAR VÄRLDENS FINASTE O BÄSTA SYSKON PÅ DENNA JORD! OCH JA ÄLSKAR DOM ALLA DJUPT ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh vad fint skrivet om din syskon.Ja det är ett speciellt band man har syskon emellan men förstår om du saknar dom som inte bor här i din närhet fast desto roligare när ni ses,kram på dej//mamsingen<3

2011-08-23 @ 09:51:29
Postat av: jenny

min fina syster, camilla!!!! vad fint du skrivit, det värmer i hjärtat. o allt stämmer på våra andra syskon, kan bara hålla med. Tack för de fina orden kram stora syster

2011-08-25 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0