födelsedag

gokväll :)
börjar detta inlägg me o fira syster yster på hennes 25 års dag :)
GRATTIS SOFIA♥

idag har varit en dag me mycket blandade känslor.. lycka o sorg .. lyckan för att vi fira min kära syster som fyller 25 år idag ..dock avbröt ja kvällen me o åka hem hade ont i huvvet, va helt slut osv.
sorgen har smygit sig på några dagar nu då även min morfar skulle fylla år idag.. i alla år som ja kan minnas så har vi alltid firat min syster o min orfar tillsammans då dom fyllde samma dag .. men detta år va första året som d inte blev så.. istället fick vi åka t min ängels grav för o säga grattis o lämna blommor.. va sjukt tungt o d känns fortfarande helt overkligt att han inte finns här me oss längre...alla som känner mig vet va som hänt o hur mycket min morfar bettyde för mig.. FÖR MIG VA HAN MIN EGNA SPECIELLA MORFAR SOM JA BARA AVGUDA ♥

Grattis himmlens mest finaste ängel på din dag<3










ha en fin kväll alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0