söndag

så va d söndag kväll o har precis kommit upp ur ett varrmt , skönt o lååångt bad UNDERBART!  o snart ed ny vecka .. imorn bjuder dagen på massa spring o ärenden som ska fixas .. Anotnie får hänga på då han inte ska t dagis då inskolningen e klar o han ska börja på korttid tills ja får jobb! får se imorn om mamma kunde låna han en stund ..men som sagt d får ja veta imorn.

o dagen som gått har vart okej antonie vakna me bara 37,7 i feber o har varit sig själv :)) me andra ord levt djävulen själv :D skönt o se han glad o livlig igen .

va o handla en snabbis idag o hitta sån snygg klänning men den ska INTE köpas då magen ska bort lite till innan ja knölar in mig i en tajt klänning ;) men snygg som f*n va den !

imorn ska ja äntligen köpa mig min efterlängtade laddare t min nya mob :))

ja som ni märker så e min blogg sig lik då min kära syster maria-jose e för lat för o fixa min.. vet redan hur ja vill ha den men hon e ju lite efterbliven av sig :P skojja bara pluttan ! nää men snart t jul kan ja ju hoppas på att den e klar asg! ;))

nä nu ska ja kolla på bevvan :)) sen e d gonatt för min del ... burkar bli trött efter ett långt bad men inte idag.. vart mer pigg än trött.. så nu e d ett måste me o trötta ut mig själv me lite serier !

ha en bra kväll o hoppas alla haft en mysig helg :)) me massa rolig fest lr bara allmänt mys :)

chipp chopp

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej

Kul att du tittade in!

Ibland tänker jag att jag ska lägga in bilder men jag är för lat ibland.

Men det kommer. Har inte så många fräscha bilder heller då vi alltid glömmer kameran när vi ska nånstans :-/



Ha en bra dag

Kram

2010-10-18 @ 10:14:22
URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0