gislavedsbesök

hallååå... idag kom min pappa o cynthia hit ..kul o se dom ..va ett bra tag sen.. men nu har dom åkt vidare.. dom skulle t kyrkogården sen t min farbror ..så hoppas på o umgås lite me dom imorn igen innan dom åker!

även cristo har åkt han skulle t en kompis ikväll.. så själv ska ja kolla film me mina underbara småsystrar :)

men först lova ja o gå t mimmis me jonte ..brrr har ingen ork d e så kallt ute o så e ja helt seg efter igår..

som sagt gårdagen va skit kul hade inte förväntat mig d men kul som fan hade vi :) vakten släppte in alla som vi stog me men stoppa självklart mig ..o fråga mig efter mitt legg hahahahhaha otten18!!!! men när han fick mitt leg så kan ja lova att hans ögonbryn va höga som hus o huvet åkte bakot o så kom ett litet oj HAHAHHAHAHAHHAHA men men d blev en hel del dans o skratt under kvällen :) me andra ord EN SUPER LYCKAD KVÄLL ME LILLASYSTER O VÄNNER :D

nä bilder laddar ja upp senare lr imorn måste röra på fläsket ..

ha en bra kväll kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0