Farsdag.

idag e d som sagt Farsdag.. så grattis t alla underbara pappor som finns där ute för sina barn!

Börjar me lite gratulationer :)

Grattis cristo på din andra Farsdag barnen älskar dig o jag oxå




O så lite gratulationer från mig själv hihi

Grattis pappa på din dag!


O så även Grattist t bästa styvpappa Billy :)



idag ska vi en sväng t mormor o morfar o fira farsdag som vanligt :) alltid lika trevligt!

innan d tänkte ja ta en promenix t hc för o inhandla lite farsdag presenter som ja inte hunnit medå vi har haft en del basilusker på besök!


för övrigt så har ja väldigt mycket blandande känslor idag... jonathan sa för första ggn sen sin pappa gick bort att han faktiskt vill gå t hans grav idag.. o självklart ska han få d.. men frågan e om d gör honom gott lr ont just denna dag.. han brukar inte vilja gå t hans pappas grav då d tar rätt så hårt på han.. o den sista tiden har han haft rätt så mycket ilska inombords då han börjar bli så stor o kan lägga ihopp ett o annat o börjar förstå saker han inte borde enligt mig.. men så e läget Han e inte längre en liten pojke på 6.... men förhoppningsvis så blire bra när vi kommer t mormor o morfar o träffar alla andra o fikar o har d mysigt :) kan inte föreställa mig vad som går igenom min pojkes huvud en dag som denna..men d enda ja kan göra e o finnas där för han! 

nä nu e d dags o väcka cristo o röra sigt hc..kl tickar..

ha en fin dag alla d ska ja försöka ha me min fina underbara familj!


Kommentarer
Postat av: Billy

Tack för Farsdag hälsningen//Billy

2010-12-02 @ 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0