Antonie på väg t dagis . Han va helt chock...

foto0204 (MMS)

Antonie på väg t dagis . Han va helt chockad när han såg all snö o han undra verkligen vad d va för nått Ha ha . När vi kom ut o han fick snö i ansiktet börja han skratta som bara den men sen när d börja blåsa snö på han fick han panik o då va d inte lika roligt längre stackars. Men väl framme på dagis gården så fick han gå ner o känna o d va jätte kul min lilla sötnos :) min andra sötnos e inte lika glad för han e hemma med feber o kan inte gå ut i den första snön :( men d e väl tur att vintern inte e slut än för hans del. Nu längtar ja ännu mer t o få börja jul Pynta o jul baka med mina underbara ögon stenar :) snart snart snart låt tiden gå snabbt nu så d kan bli lite jul stämning t dessa mörka vinter kvällar . :) just d slog även in årets första julklappar idag :) underbart ja som dom flesta i min närhet vet att ja älskar julen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0