4år 11 månader :)

idag e d en speciell dag ! nämligen min o cristos dag... o just idaghar vi varit t sammans i 4 år o 11 månader.. helt sjukt va tiden gått snabbt! upptäckte att de stor brist på bilder av oss t sammans hahaha blir bara att man tar på barnen hela tiden ..men bjuder på en gammal bild på oss alla fall bara för att ja älskar han så mycket :D


fy f*n va kallt d e ute... helt sjukt.. satt nyss o tog en cigg o trodde på riktigt att mina fingrar skulle trilla av! OGILLAR kyla vill ha sommar nu nu nu nu !!!

idag va vi som sagt på bvc för o träffa barnläkaren.. blir lactulos ökad mängd i två veckor till plus samma kost som innan o har d inte hänt nått inom två veckor så blire blodprov på lilleman :(  han hade inte gått upp så värst mycket 300g vilket inte va så bra.. så vi får se hur d blir dessa två veckor som kommer!
Efter bvc gick vi en sväng t kim som va så snäll o klippte jonathan ÄNTLIGEN herre gud så han såg ut i huvvet haha d va på tiden.. ja har hållt på o tjatat o tjatat på o gå t frissan me han lr att få raka han.. jag har till o me mutat han me pengar hahah men inget har nappat o tro mig min son älskar pengar..men inte denna gång! men igår sa han att han ville klippa sig o duktig som kim e så gjorde hon honom fin i håret :) tack kim! dock hade ja velat ha d lite kortare ..men som sagt grabben min e ju 10 år o d e inte längre lätt o bestämma sånna saker haha

 

idag hade d allafall gått super bra på dagis.. han va glad o hade lekt massor o ätit bra.. börjar misstänka att d kan va magen som spökar där me som får honom o bli så orolig..o annat me men d har slagit mig nu på sista tiden att d kan mycket väl spela in me hans gråt... jonathan gick ju me t skolan men han kom hem under dagen me huvudvärk... så imorn får han stanna hemma o vila upp sig så han orkar me skolan på onsdag om d inte hinner bli värre vill säga.. men d får vi hoppas inte händer. måste även gå t barnläkaren imorn oxå men denna gång me jonathan så hoppas d me går bra!

har legat o glott på gammla beverlyhills när antonie skulle sova.. asså kan man bli mer känslig än så här lr ahhaha ja satt o stor tjöt av beverly hills herregud hahahaha men bra e d ..man har glömt en hel del så de skit kul o se när man e äldre d borde ni andra oxå göra :P



nä nu ska ja ta o glo lite i datan sen e d sängdags för min del me ..huvudvärken e borta o den e INTE välkommen t baka !

gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0