skumt..

skumt! ja skrev ett inlägg igår..men nu såg ja en kommentar från mina o riktigtsom hon skrev så fanns d ingen uppdatering :S va fan hände ... skumt skumtskumt!

jaja igår va alla fall Azra o hennes lilla Benjamin här på besök :) d va super kul o äntligen få träffa lillen ordentligt haha..hur go som helst påminner mycket om när antonie va liten då han va precis lika lugn o snäll o tyst dsom benjamin va hehe så söt!
fick även veta att vi d gammla tjejgänget ska träffas igen så kuuul äntligen vi har pratat om d i år o dar men ingen tar tag i d men igår tala azra om att ett datum e satt wiuuuuhuuu :) får se om ja stannar bara på middan lr omn ja vågar ta mig ut ehhe.. har ju känt mig sugen på o faktiskt gå ut o dansa men sen om ja vågar d e en annan femma kommer säkert sluta me att ja ångrar mig i sista sekund o går hem..ja vi får se..de ett tag kvar ändå ehhe :)

igår efter att azra gått hem så blev d en promedan t skolan då d skulle va lite samt
al ang jontes utveckling i skolan osv  o d hade gått super bra :) så d va skönt för både jonte mig o fröken ehhe :)
på vägen hem va d små översvämmningar lite överallt o ja o jonte bara njöt av att solen lysta o den även värmde o vi sa att nu e våren på väg underbart... så vakna man idag o d %¤(/&%)#"¤ SNÖAR!!!! va e detta! d va ju kraftiga vårkänslor igår o snön smälte o d rann vatten ner i brunnarna o allt som hör till... o så kommer d MER SNÖÖÖ skjut mig nån snälla! e så fruktansvärd trött på denna vinter ..hoppas våren har kommit t att antonie fyller 1 alla fall ! minns när ja åkte in t förlossningen me han... d va skit kallt den dan.. o när ja skulle åka hem från min bb tid så gick folk me tjol o linnen ute då blev man lite smått chockad o sen va helt plötsligt sommarn här!

hahaha på tal om nått helt annat asg! igår skulle antonie hoppa i ett bad me pappa medans ja o jonte skulle läsa så vi vänta bara in att cristo skulle kolla klart på sin serie d va kanske 2 min kvar.. så ja tänkte att ja kan lufta antonie lite så av me alla kläder o även blöjan.. o rätt va d e så kryper antonie in underbordet me rumpan i vädret o ja ja sitter o filmar o ser hur han börjar skita mitt i allt hahahahahah PANIIIIK! min matta hahahahahahhahaahahhahah ... men d va bra för nu har ja en anledning o kasta ut mattan har hittat en annan som ja vill ha i vardagsrummet :)

nä nu tänkte ja gå ner o o sätta på en maskin tvätt .. tvätta massa igår men sista maskinen vart klar lite senare o ja glömde totalt bort att ja hade blöta kläder där i .. så nu blire o sätta igång den igen .. måste även ta tag i stora rummet på nerevåningen d ser ut som att ja har en stökigklädaffär där nere.. har tvättat o tvättat o d e ren tvätt i hela soffan som måste hängas in .. oooh så trist.. nån som vill komma o a äran o fixa mina lr våra miljoner klädesplagg :)

chipp chopp så länge ha en fin dag så hörs vi senare pööözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0